نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. ارديبهشت 1396 - 10:31
فرماندار اسبق گچساران و عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی در واکنش به تصویب سفر تبلیغاتی و سخنرانی فائزه هاشمی در حمایت از روحانی به گچساران طی نامه‌ای خطاب به شورای تامین گچساران بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرماندار اسبق گچساران و عضو جبهه مردمی انقلاب  اسلامی در واکنش به تصویب سفر تبلیغاتی و سخنرانی فائزه هاشمی در حمایت از روحانی به گچساران طی نامه‌ای خطاب به شورای تامین گچساران بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه "سید اکبر علیزاده" ، به شرح زیر است :

بنام خدا

اعضای محترم شورای تامین شهرستان گچساران

سلام علیکم

با تبریک موالید مسعود شعبانیه . در این ایام که همه ارکان نطام اسلامی و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی مقدمات حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز تعیین رییس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا را دارند نیاز به امنیت و ارامش و وحدت بین مردم بیشتر ازپیش  احساس میشود .شنیده ها حاکی از آن است که مقرر گردیه فایزه هاشمی برای سخنرانی در متینگ انتخاباتی آقای روحانی به شهرستان گچساران سفر کند  با عنایت به سابقه این زن ماجراجو نظر اعضای محترم را به موارد زیر جلب میکنم :

۱-  فایزه هاشمی نقش تعیین کننده ای در فتنه ۸۸ داشته و با تهییج فتنه گران و سخنرانی و حضور فعال در سطح درگیری ها خصوصا در توهین به مقدسات در روز عاشورا ، تا اخرین نفس در صحنه خرابکاری ها و توهین به مقدسات و ارزشها حضور فعال داشتند.و بعداز آن با سفر به داخل و خارج کشور یکی از محرکین تحریم ها علیه ما بوده است . در تمام طول این سالها رهبر معظم انقلاب همو اره بر بصیرت و توجه به ابعاد ان فتنه بزرگ و اعلام برایت از فتنه گران سخن گفته اند و حتی فرموده اند که میبایست وضعیت و صف خودرا از فتنه گران شفاف و روشن کنید .متاسفانه بعصی ها نشنیدند و همواره در پرزنگ کردن چهره این فتنه سازان نقش دارند دعوت و .صدور مجوز سخنرانی این زن .نتیجه بی بصیرتی افراد و مغایر با تاکیدات مقام عظمای ولایت و بی توجهی به ارزشهای انقلاب اسلامی و نشانه حمایت از دیدگاه کفرآمیز فایزه هاشمی میباشد .

۲- فایزه هاشمی یکبار در دادگاه به ۶ سال حبس بعلت اقدام علیه امنیت ملی و …محکوم شده است . قطعا حضور و سخنرانی کسی که علیه امنیت ملی و مقدسات مسلمانان یاوه سرایی میکند با امنیت و آرامش افکار عمومی همسو نخواهد بود . اقای روحانی رییس جمهور است و همه اورا خوب میشناسند و نیازی به تبلغات ندارد. عملکرد چهار ساله او کاملا مشخص است و نیازی به معرفی او توسط فایزه ندارد .

۳ – فایزه هاشمی به جرم تبلیغ علیه نظام اسلامی  نشر اکاذیب علیه قوه قضاییه و سپاه پاسداران به ۶ ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت های سیاسی محکوم شده و محکومیت آن پایان نیافته است لذا طیق قانون "این زن فتانه ” نمی‌تواند در متینگ‌های انتخاباتی سخنرانی کند .مگر اینکه از دیدگاه آقایان سخنزانی در متینگ تبلیغاتی فعالیت سیاسی نباشد –

۴- این زن لندن‌نشین فتنه‌انگیز با ملاقات با بهاییان گفته است  که "جمهوری اسلامی به بهاییان ظلم کرده است "و بعنوان شاهد در دادگاه حقوق بشر علیه نظام اسلامی شهادت داده است که بخشی از تحریم‌ها‌ی حقوق بشری در نتیحه تبلیغات و سخنرانی این زن بوده است .

۵-  کارنامه فایزه هاشمی که یک پایش در لندن و یکی پایش در ایران است پر است از رفتارهای هنجار‌شکنانه و ساختار‌شکن علیه نظام اسلامی بوده است .در حوزه حقوق زنان با افکار فیمینسمی خود در مغایرت با آیات قرآن در روزنامه زن پرداخت .و در طول تحصیلاتش در انگلیس و رفت و آمدهای سیاسی و تفریحی خود مفاهیم و ارزشهای اسلامی را به سخره گرفت .پسرش حسن لاهوتی در مصاحبه با BBCرفتار ضد انقلابی مادرو خانواده اش را تایید تا مورد حمایت غرب و مجامع صهیونیستی قرارگیرد .

دفاع تمام قد از انقلاب مخلمی و رهبری اغتشاشات ۱۶ آذر . رهبری جریان هتک حرمت عاشورای ۸۸ و مصاحبه با وب سایت ماهنامه فارین پالیسی متعلق به سامویل هاننتینگتون علیه نطام اسلامی ، شرکت در تجمع غیر قانونی یکم اسفند ماه ۱۳۸۹ به دعوت ضد انقلاب مقیم خارج . توهین به مسئولین نظام اسلامی و اراذل و اوباش خواندن مسئولین با سایت ضد انقلاب "روز انلاین ". و توهین به امام امت و رهبر معظم انقلاب در وبلاگ "گوشه نشین ” سازمان دهی شورش های زندان زنان در دوران حبس . و مقالات و همنشینی درزندان با خانم های بهایی و سازمان منافقین و دو خانم مسیحی و مجرمین فتنه . و زنان لاییک گوشه ای از رفتار این زن معاند با اسلام و نظام اسلامی است .

6- با وجود این کارنامه سیاه و با توجه به نیاز به امنیت روحی روانی و فیزیکی برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ،اگر چه دعوت کنندگان اعتقاد و توجهی به این مسایل ندارند ولیکن مسئولین محترم که با توجه به وظایف ذاتی و قانونی میبایست مدافع ارزشهای نظام اسلای باشند بعید است که اجازه دهند چنین افرادی امنیت ما را خدشه دار کنند.

والسلام

سید اکبر علیزاده 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها