نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1395 - 14:40
امام جمعه موقت گچساران گفت:آمریکایی‌ها؛ همان کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند که بیش از ۱۶۰ هزار ژاپنی را با بمب اتم کشتند و امروز نیز پلیس این کشور دست به کشتار سیاه‌پوستان زده است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به فرارسیدن هفته کرامت، تصریح کرد: فاصله بین ولادت حضرت معصومه‌(س) و ولادت ثامن الائمه‌(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که این هفته مقارن با جشن‌ها و آیین‌های شادباش در سراسر ایران اسلامی است.

 

صفایی در ادامه با اشاره به خصوصیات انسان‌های با تقوا به نقل حدیثی از امام علی(ع) پرداخت و افزود: راستگویی، پرهیزکاری، امانتداری، وفای به عهد، اهل خیر بودن و اخلاق نیکو از ویژگی‌های انسان‌های باتقوا است.

 

وی با اشاره به فرارسیدن هفته حج گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته حجاج ایرانی به دلیل خباثت و خیانت آل سعود از مشرف شدن به خانه خدا محروم ماندند.

 

صفایی بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص جنایات آل سعود در مکه فرموده‌اند این موضوع باید مکرر بیان شود تا همه مردم جهان از ظلم‌های آل سعود مطلع شوند.

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالروز بمباران اتمی دو شهر بزرگ ژاپن توسط آمریکا گفت: بمباران اتمی بزرگترین جنایت در سطح جهان بوده که توسط امریکا علیه مردم ژاپن صورت گرفته است

 

صفایی با بیان اینکه امروز حقوق بشر آمریکایی درجنایت و نسل‌کشی معنی می‌شود،گفت:آمریکایی‌ها؛ همان کسانی که امروز از حقوق بشر دم می‌زنند بیش از ۱۶۰ هزار ژاپنی را با بمب اتم کشتند و امروز نیز پلیس این کشور دست به کشتار سیاه‌پوستان زده است.

 

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آروزی توفیق و سربلندی برای جامعه خبری گچساران کرد.

 

صفایی در پایان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت ویژه دختران خبر داد و گفت: این مراسمات روز یکشنبه ۱۷ مرداد در محل بیت‌العباس و مسجد شهیدان گچساران با سخنرانی آیت‌الله حائری شیرازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

        

نظرات کاربران

تازه های سایت