نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. اسفند 1397 - 17:46
دلشان به همین آخر سالی خوش است؛ همین آخر سالی که بساط می‌کنند تا شاید کمی روزی‌ نصیبشان شود، کار نیست و داشتن همین شغل نیم‌بند هم غنیمت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چند ساعتی تا شروع سال جدید باقی مانده و مردم دیار بام نفت ایران در تب و تاب خرید و آماده شدن برای ورود به سال نو هستند، گویی حضور در بازار شب عید حقیقتی انکارناپذیر است و زرق و برق بازار آنقدر جاذبه دارد که حتی اگر پولی در جیب هم نداشته باشی حداقل حق تماشا کردن بازار را از خود دریغ نخواهی کرد. 

هرچند شور نشاط خرید شب عید این روزها که نفس سال 97 به شماره افتاده ، از پاساژ و مغازه نیز فراتر رفته و به کف معابر و بعضا خیابان های مرکز شهرگچساران و به نوعی به میان بساط دستفروشان هم رسیده است.

خیابان شهید "فراشبندی" شهر گچساران را که نگاه‌ کنید، پر شده از بساط دست‌فروشان، گویی آخرین ساعات سال97 بازارشان کمی گرم‌تر از همیشه به نظر می سد، از کوچک و بزرگ ،زن و مرد بساط پهن کرده اند و اغلب هم دورو برشان مملو از شهروندانی است که با اشتیاق به دنبال اجناس ارزان قیمت به سراغشان می‌آیند.

دستفروشانی که مشتاقند به فروش، و اجناسشان هم کمی ارزان‌تر از مغازه‌ها به نظر می رسد،هرچند شغل کاذب محسوب می‌شود و نامولد؛ اما وقتی چرخه اقتصادی معیوب باشد نمی‌توان تلاششان در کسب روزی حلال را نادیده گرفت.اگر چه باید گفت دلشان به همین آخر سالی خوش است؛ همین آخر سالی که بساط می‌کنند تا شاید کمی روزی‌ نصیبشان شود، کار نیست و داشتن همین شغل نیم‌بند هم برایشان غنیمت است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها