نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1397 - 20:04
تیم بسیج نفت و گازگچساران در فینال مسابقات فوتسال کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،مقابل تیم ناحیه مقاومت بسیج لنده به برتری دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ هادی سیدی ؛مسئول تربیت بدنی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رده های سپاه استان، به مدت سه روز در گچساران برگزار شد.

وی درادامه هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و شادابی بین کارکنان برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این مسابقات ورزشی  ارتقاء سلامت جسمانی،وحدت وهمدلی و افزایش روحیه نشاط بین کارکنان را به همراه خواهد داشت.

سیدی اظهارکرد:این مسابقات در سالن ورزشی مجموعه فرهنگی پدخندق گچساران برگزار شد که در رشته والیبال تیم "تیپ 48فتح استان" و در رشته فوتسال هم تیم "بسیج نفت و گازگچساران" عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه ورزش در سطح ورزش کارکنان سپاه استان، اظهارکرد: در این مدت کوتاهی که درخدمت مردم خوب این استان هستم،استعدادهای خوبی در حوزه های مختلف در این استان وجود دارد و در بحث ورزش کارکنان نیزکارهای خوبی صورت گرفته است که اینگونه برنامه ها باید جدی تر دنبال شوند.

وی افزود:این گونه مسابقات درون سازمانی باید در سال های آینده توسعه و گسترش پیدا کنند که جا دارد چند رشته ورزشی پرطرفدار در نیروهای مسلح ازجمله تیراندازی ،رشته های دو و میدانی،شنا و ...هم به این نوع فعالیت ها اضافه شوندکه ان شاءالله شاهد درخشش ورزشکاران خوب استان درمسابقات کشوری و هم بین المللی نیروهای مسلح باشیم.

گفتنی است مسابقات ورزش کارکنان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در رشته های والیبال(6تیم)و فوتسال (9)تیم به مدت سه روزدر سالن پد خندق گچساران برگزار شد که در رشته والیبال تیم "تیپ 48فتح" و در رشته فوتسال هم تیم "بسیج نفت و گازگچساران" به مقام قهرمانی رسیدند.

تصاویری جذاب از فینال این مسابقات را شاهد باشد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها