نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1397 - 18:21
با حضور گردان امنیتی بسیج برگزار شد؛
رزمایش ضد اغتشاش خیابانی درگچساران+تصاویر
این رزمایش با هدف ارتقاء سطح امنیت و توان عملیاتی نیروهای بسیجی گردان امنیتی سپاه ناحیه گچساران در مقابله با اغتشاشات و ناامنی های احتمالی و با حضور نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و واحدهای خدمات رسان شهری به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای بسیجی ضداغتشاش برگزار و به مرحله اجرا در آمد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رزمایش بزرگ ضد شورش و کنترل اغتشاشات احتمالی گردان امنیتی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با مشارکت نیروهای امداد فرماندهی انتظامی گچساران، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس این شهرستان در جهت بهره گیری از توان نیروهای بسیجی با آخرین تاکتیک ها و تکنیک های روز با موفقیت به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش، گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود:با هماهنگی به عمل آمده با یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، آتش نشانی، هلال احمر ، اورژانس و دیگر نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارتقای سطح دانش و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت در مقابل تهدیدات احتمالی از جمله شورش ها و اغتشاشات درون خیابانی، این رزمایش به صورت عملی با تمامی تجهیزات و نیروها در منطقه شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

نورایی نسب تصریح کرد:دراجرای این رزمایش سعی شد تا با ایجاد محیطی فرضی و بصورت کاملا واقعی و شبیه سازی شده با مواقع شورش و اغتشاشات دورن خیابانی این شهر، به مرحله اجرا در آید تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی،گردان امنیتی بسیج با برنامه ریزی مناسب از آمادگی لازم دراین خصوص برخوردار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:اجرای اینگونه رزمایشات ضد شورش خیابانی موجب حفظ آمادگی بسیجیان ونیز بالا بردن توان دفاعی و رزم عملیاتی نیروهای بسیجی در مقابله با اغتشاشات و جنگ شهری خواهد شد در حالی که بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت بیش از پیش آماده مقابله باهرنوع فتنه هستند وبا کسانی که مخل نظم و امنیت وآسایش مردم می شود به شدت برخورد خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه از تعامل و همکاری یگان ها و نهادهای شرکت کننده در این رزمایش تشکر و قدردانی کرد.

این رزمایش با هدف ارتقاء سطح امنیت و توان عملیاتی نیروهای بسیجی گردان امنیتی سپاه ناحیه گچساران در مقابله با اغتشاشات و ناامنی های احتمالی و با حضور نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و واحدهای خدمات رسان شهری به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای بسیجی ضداغتشاش برگزار و به مرحله اجرا در آمد .

دراین رزمایش دو روزه که با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم همراه بود نیروها براساس طرح در محل های تعیین شده مستقر شدند و ضمن انجام رزمایش ضداغتشاش و امدادرسانی برنامه های از قبل تعیین شده را به اجراء در آوردند .

درادامه تصاویر این رزمایش را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها

چه خبرته این همه عکس گذاشتی. مگه شاطر نونوایی هستی که پشت سر هم نون میذاره
فشار بهت آورده انگار یا حسودی یا دشمن
ای جونت در بیاد چشم حسود کور
درود بربسیجیان
درود بر شرفتان
تفکر بسیجی یعنی برد در هر صحنه ای سلام خدا بر فرماندهی مقتدر گردان امنیتی
گردان امنیتی امنیت پایدار و کابوس مخلان نظم و امنیت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها