نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1397 - 15:24
همایش تجلیل از 313 دانش آموز برگزیده استانی و کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور جمعی از مسئولان درگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همایش تجلیل از نفرات برگزیده استانی و کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور فرماندارگچساران، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرمانده انتظامی گچساران،رئیس فرهنگ و ارشاد گچساران و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از مجموع 10 هزار دانش آموزی که در مقاطع مختلف تحصیلی در مسابقات قرآنی، عترت و نماز شرکت داشتند، 313 دانش آموز پسر و دختر که رتبه های اول تا سوم شهرستانی را کسب کردند ،تجلیل شد. 

مسابقات قرآن، عترت و نماز در 11 رشته برای پسران و 9 رشته برای دختران برگزار شدکه دانش آموزان گچسارانی در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه( 5 الی 10 جزء) و (20 جزء و حفظ کامل) نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاهیم و تفسیر، مداحی، اذان، احکام و انشاء نماز  شرکت داشته‌اند.

سال گذشته دانش آموزان گچسارانی نیز در مرحله استانی 17 نفر رتبه اول، 12 نفر رتبه دوم و 8 نفر رتبه سوم را کسب کردند،کسب رتبه اول در نهج البلاغه در دوره پیش دانشگاهی، برگزیده نهج البلاغه در پایه 11 کشوری و مفاهیم و تفسیر آیه در دوره پیش دانشگاهی نیز از مقام های کشوری دانش آموزان این شهرستان بود؛همچنین دانش آموزان گچسارانی در جشنواره مصباح الهدی موفق به کسب رتبه اول استانی شدند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها