نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1397 - 13:41
شلمچه پایگاه مردان حق و خدایی در دوران دفاع مقدس و مکان حضور عاشقان به شهادت بوده است و هنوز هم بوی شهادت و ایثار می دهدوهنوز عده‌ای برای اتصال به قافله شهداء بعداز سالها به شلمچه می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شلمچه،قطعه ای از بهشت است که روزی رزمندگان اسلام معبری برای رسیدن به کربلا از آن باز می کردند و آرزوی زیارت کربلا را داشتند، آنها برای همیشه تاریخ کربلایی شدند و به راستی وقتی رزمندگان شعار می دادند «کربلا کربلا ما داریم می آیم» حرفی حق بود.

 شلمچه میعادگاه عاشقان شهادت و دلداگان راه حق است، شلمچه مکان پرواز عاشقان حقیقت و عدالت، شلمچه محل طلوع نور و غروب تاریکی برای همیشه تاریخ است؛شلمچه مملو از خون سروهای سرافراز و قامت برافراشته ای است که عاشورایی نبرد کردند تا تاریخ شاهد باشد راه امام حسین (ع) یار و یاور و رهرو دارد، آن هم بعد از هزار و اندی سال که گذشته است.

یادمان شلمچه، 8 شهید دفاع مقدس را همچون نگینی در بر گرفته است و بر تارکش در بخش مرکزی یادمان این شهدا می درخشند.شلمچه بوی یار می دهد و در طول جنگ، منطقه شلمچه صحنه عملیات‌های بسیاری از جمله بیت‌المقدس، رمضان و پشتیبانی والفجر8، کربلای4، کربلای5، کربلای8 و بیت المقدس7بود که در این میان، نبرد کربلای 5 از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها