نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1397 - 17:41
امروز 320 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گچساران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران عصر امروز درحاشیه آیین بدرقه کاروان راهیان نورکه با حضور جمعی از مسئولین در مسجد امام خمینی(ره)کوی کارکنان این شهرستان برگزار شد،گفت:اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها با رشادت های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی افزود:اعزام دانش آموزان به سرزمین نور کار مشترکی است که توسط سپاه و آموزش و پرورش انجام می شود و درحقیقت اردوی راهیان نور در راستای اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال این ارزش ها به نسل جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است، نقش تاثیر‌گذاری در تعالی جامعه دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی موثر و مورد تاکیدمقام معظم رهبری ومسئولین نظام برشمردواظهارکرد:یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان ،انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان بسیارتاثیرگذار است.

وی در ادامه به اعزام 320دانش آموز بسیجی در قالب کاروان راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در طول این سفر3 روزه علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان های شهداء در شلمچه ، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدیدو با آرمان های شهداء و حضرت امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

نورایی نسب تصریح کرد:در هر اتوبوس از کاروان راهیان سرزمین نور یک راوی دفاع مقدس و یک روحانی مبلغ نیزحضور دارند تا بتوانند کمک کنند که اهداف معنوی و بصیرتی مد نظر اردوهای سرزمین نور هرچه بهتر حاصل شوند.

گفتنی است امسال یکهزار و 400دانش آموز گچسارانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد؛در سال گذشته یکهزار و ۳۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدندکه از این تعداد، ۷۰۰ نفر دانش آموز دختر و ۶۰۰ نفر نیز پسر بودند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها