نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1397 - 21:04
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین رژه نیروهای مسلح عصر امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های پیاده و موتوری سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج ناحیه گچساران در میدان قدس سابق این شهرستان برگزار شد.

یگان های نمونه تیپ 48فتح،سپاه ناحیه گچساران،نیروی انتظامی،گردان های رزمی بیت المقدس، گردان های امنیتی،گردان های امام حسین(ع)، شکار تانک وبسیجیان حوزه های مقاومت امام علی(ع) ،امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع)نفت،حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع)،حوزه مقاومت امام حسن عسکری(ع) لیشتر،بسیج دانش‌آموزی امام سجاد(ع) وبسیج ورزشکاران ناحیه گچساران در این مراسم با انجام رژه اقتدار و صلابت خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

رژه موتورسواران بسیجی و یگان های مهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،گردان های تخصصی ادوات وضدزره تیپ 48فتح، نیروی انتظامی ،ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران،راه و شهرسازی ، شبکه بهداشت و درمان و هلال احمرگچساران از دیگر جلوه‌های غرورآفرین رژه نیروهای مسلح در گچساران بود.

یگان های نمونه پیاده و موتوری شرکت کننده در مراسم رژه در گچساران با انجام رژه و عبور از مقابل جایگاه بار دیگر با آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی، شهدای گلگون کفن و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

 این مراسم با سخنرانی سرداریدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وباحضورفرمانده تیپ 48فتح استان، فرماندارگچساران، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.حضور پرشور و انقلابی مردم شهید‌پرور و ولایی گچساران ساعت‌ها پیش از برگزاری این مراسم از جلوه‌های خاص و شورآفرین این مراسم بود.

 

 

دیدگاه‌ها

بسیار زیبا و با صلابت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها