نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1396 - 10:11
دومین شب از مراسم عزاداری ایام‌ فاطمیه(س) با حضور مسئولان واقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام فرشاد یزدی، خطیب شهیر کشوری درگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در این مراسم که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام فرشاد یزدی خطیب شهیر کشوری گفت: در آیات قرآن و کلام معصومین (ع) و همچنین در آثار شخصیت‌های مختلف مسلمان و غیرمسلمان، نکات مهمی در خصوص فضائل حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها وجود دارد.

یزدی، «عبودیت، شجاعت، ایثار، ادب، انصاف و مردم‌داری» را از صفات برجسته و قابل الگوبرداری حضرت فاطمه (س) برشمرد.

 وی درادامه با اشاره به اقدامات آن حضرت در دفاع از ولایت، افزود: حضرت صدیقه‌کبری (س) در دفاع از امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) از جان و آبروی خود هزینه کرد و شهدای ما نیز با تمسک به سیره همان بانوی بزرگ جان خود را در دفاع از دین فدا می‌کنند.

همچنین در این مراسم مداح اهل بیت علیهم السلام "امیرگرجی نژاد"به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها طبق روال ماه های محرم و صفر به مدت پنج شب درگچساران برگزار خواهد شد.

این مراسم از شب اول تا شب پنجم جمادی‌الثّانی برابر با 28بهمن ماه جاری تا 2 اسفندماه امسال از ساعت 19در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

همچنین در این مراسم هیئت های مذهبی،خانواده های معظم شهدا،مسئولان ودیگر اقشارمردم ولایتمدار گچساران حضور داشته و برنامه هایی از قبیل مرثیه سرایی،سینه زنی،مداحی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها