نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. شهريور 1396 - 9:43
مراسم بدرقه پیکر شهید والامقام عبدالخالق فرزادیان دقایقی قبل باحضور فرماندهان، ماموران، مسئولین و روسای ادارات و نهادهای امنیتی و مردم شریف گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم بدرقه و تشییع پیکر شهید والامقام عبدالخالق فرزادیان صبح امروز ۱۹ شهریورماه از جلوی بیمارستان شهید رجایی باحضور مسئولین و روسای ادارات و نهادهای امنیتی و مردم شریف شهرستان گچساران برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح شهادت این مامور گفت: یک سارق حرفه‌ای که بعد از دو سال فرار از دست قانون، امروز عصر در یکی از روستای شامبراکان شهرستان گچساران دستگیر شد.

سردار مهدی انصاری ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی این سارق حرفه‌ای را دستگیر و دستبند زدند که با همکاری برخی از بستگان و همدستانش ضمن درگیری با مامورین پلیس، یکی از ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بنام سروان عبدالخاق فرزادیان را به شهادت رساند.

این افسر نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و پس از انتقال در بیمارستان شهید رجایی گچساران به شهادت رسید.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قاتل پس از به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی با توجه تاریکی شب و پوشش جنگلی روستا از فرصت استفاده و اقدام به فرار کرد.

وی بیان کرد: این سارق حرفه‌ای که سال‌ها پیش در استان های کهگیلویه و بویراحمد،  فارس و استان های همجوار، اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود دو سال پیش به بهانه بیماری هنگام عزیمت از زندان به درمانگاه با کمک همدستانش فرار کرد که از آن زمان تاکنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی قرار داشت.
 
گفتنی است پیکر پاک شهید فرزادیان در  گلزار شهدای بخش سپیدار شهرستان بویراحمد به خاک سپرده می شود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها