نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1395 - 12:48
به مناسبت فرارسیدن هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور مسئولان استانی و محلی درگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به مناسبت فرارسیدن هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور مسئولان استانی و محلی درگچساران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اسدالله ملک زاده رئیس دانشگاه آزاد واحد گچساران در خصوص حماسه 9دی گفت: روز نهم دی در خیابان ستارخان تهران می‌نشستیم بر اساس شواهدی که دیده‌ام روز نهم دی حماسی بود، روزی بود که در تاریخ ما ماندگار شد.

وی  افزود: فراموش نمی‌کنم خیلی از مردمی که در نهم دی آمده بودند به میرحسین موسوی رای داده بودندویکی از دلایلی که نهم دی خلق شد توهین به مساجد شده بود ودر ثانی سران فتنه به امام حسین(ع) بی‌احترامی کردند.

ملک‌زاده اظهارکرد: سومین مورد اصل ولایت فقیه بود که به آن بی‌احترامی شد و مرگ بر اصل ولایت می‌گفتند.هشت سال است که از آن اتفاق می‌گذرد و باید درس‌های بزرگی از حادثه 9 دی گرفت.

وی گفت: اولین درس احترام به قانون است و اگر قانون اجرا شود، این گونه می‌شد تا وقتی نظام اعلام می‌کند که چه کسی باید آرا را اعلام کند باید به قانون احترام گذاشت. انسان باید عاقل باشد و اسیر هیچ گروه و جریانی نشود، ما ایرانی‌ها اصلا اهل جنگ نیستیم.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خاطرنشان کرد: ما دوست نداریم اختلاف در بین ما باشد، کشور ما کشوری ایرانی و اسلامی است و اصل ولایت فقیه در راس آن قرار گرفته است.در نهم دی ماه برخی‌ها خشونت کرده و کارهایی کردند که با ایرانی بودن ما مغایرت داشت.

ملک‌زاده گفت: افراط و تفریط خوب نیست و ما کسانی که جلوتر از ولایت فقیه حرکت می‌کنند را قبول نداریم.

وی تصرح کرد: خیلی ها همیشه می گفتند شورای نگهبان تاجگردون را رد صلاحیت می کند و اگر رای هم بیاورد او را رد می کنند و نمی گذارند اما دیدیم که چنین نشد.

ملک‌زاده گفت: افراط و تفریط خوب نیست و ما کسانی که جلوتر از ولایت فقیه حرکت می‌کنند را قبول نداریم.
وی ادامه داد: شخصا گفتم سخنران امروز سرهنگ انصاری باشد ، چرا که هر موقع سخنران دعوت می کنیم دچار استرس می شوم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد اما هر موقع ایشان سخنران مراسم است ما آسوده خاطر هستیم.

رئیس دانشگاه ازاد گچساران افزود: دوست دارم دانشگاه آزاد گچساران یک دانشگاه علمی باشد و به حاشیه کشیده نشود و مطابق فرامین مقام معظم رهبری مدیریت شود.

در ادامه این مراسم که در سالن همایشات دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار شد سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حوادث فتنه 88و روز بزرگ 9دی به ایراد سخن پرداخت.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها