نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1397 - 6:58
جناب نماینده و لیدرهایش باید خواسته های جوانان بیکار قشقایی را از راه واقعی آن که: توزیع عادلانه ی فرصتهای شغلی و تسهیلات مالی و ... است بپردازند نه از طریق هیاهو برای کلنگ زنی حسینیه.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب- عدم استقبال قشقایی ها از مراسم افتتاحیه حسینیه قشقایی ها در روزی که نماینده شهرستان و وزیر صنعت و معدن حضور داشتند حاوی پیام مهمی است به نماینده و لیدرهای فاقد عملکردش که دیگر دوران ویژه خواری به سر آمده است.

روزهایی که نماینده در هر مراسمی حضور داشت و قشقایی ها پابه پای نماینده در کنار او بودند اکنون به سرآمده است، امروز در همان ساعات ابتدائی افتتاحیه بی برنامگی و کلافگی افراد تکراری که همیشه در عکسها و قابها حضور فعال دارند کاملا مشهود بود.

با یک مقایسه این سوال پیش می‌آید چرا این کلنگ زنی ها با آن کلنگزنی های ۷سال پیش هیچ تشابهی ندارد؟ و از آن کلنگ زنی های گذشته خبری نیست؟

افتتاح پروژه های ناتمام،کلنگ زنی پروژه های جدید، انداختن عکسهای یادگاری، جلسات نمایشی با مسئولین، ارائه آمارهای غیر واقعی از جمله داستانها و پروژه هایی است که تمامی ندارد و همچنان ادامه دارد؛ موقعیت جغرافیایی حسینیه قشقایی ها و تامین بودجه و هزینه آن خود جای سوال دارد.

در مراسمی که به نام آقا ابوالفضل العباس (ع) بود و مذهبیون دعوت نبودند جای خالی امام جمعه محترم شهرستان و خانواده محترم شهدا احساس میشد و علی برکت الله سیاسیون نقش پررنگی داشتند چرا مردم دیگر از این افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها استقبال نمیکنند؟

بی انگیزیگی و ناتوانی نماینده در پاسخگویی به مطالبات مردم، تبلیغاتی و نمایشی بودن سفر وزیران به استان و شهرستان، بی تاثیر بودن این حرکات نمایشی و تکراری را بیش از پیش آشکار کرده است.

گریزی هم به سفر سردار خورشیدی به گچساران که توسط طرفداران و سیاسیون و لیدرهای قشقایی آقای نماینده تحریم شد و به مزاجشان خوش نیامد اما امروز در این مراسم و افتتاحیه عدم استقبال مردمی قشقایی ها کاملا مشهود بود به قول معروف عوضی دارد اما گله ندارد.

آیا با افتتاح این حسینیه قشقایی ها، مشکلات قشقایی ها حل خواهد شد؟ آیا این شهر حسینیه و مسجد کم دارد، قشقائیها خود از بانیان و متولیان بسیاری از مساجد و حسینیه های این شهر بوده اند و ساخت حسینیه که ما برای آن ارزش و احترام خاصی قائل هستیم و با تمام توان برای ساخت و راه اندازی آن تلاش می کنیم، نمی تواند جای مطالبات ریز و درشت قاطبه مردم شهرستان و به ویژه قشقایی مورد تبعیض واقع شده را بگیرد.

جناب نماینده و لیدرهایش باید خواسته های جوانان بیکار قشقایی را از راه واقعی آن که: توزیع عادلانه ی فرصتهای شغلی و تسهیلات مالی و ... است بپردازند نه از طریق هیاهو برای کلنگ زنی حسینیه.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها