نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1397 - 8:30
فرصت طلبان و مدعیان اصلاح طلبی، اتفاقی که افتاد برای هرکسی که بد بود برای شما خوب شد تا خود را نشان دهید و ثابت کنید هنوز نفس می کشید . شمایی اگر نباشد تنفس های مصنوعی تاجگردون هیچ از خود ندارید و البته زیر سایه ایشان له شده اید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-عظمت مراسم ۹ دی ۹۷ در گچساران که با شکوهتر و پر شورتر از سالهای قبل در حال برگزاری بود بر اثر یک ماجرای کاملا اتفاقی و تلخ به حاشیه رفت .اتفاقی که در همان لحظات اول از سوی دلسوزان واقعی نظام و انقلاب محکوم شد و برای نیک اندیشان و اهل خرد اتفاقی بودن ماجرا که از سر جو زدگی یک جوان و غفلت شعار دهنده اصلی مراسم بود روشن شد.

اما در اوج این حواشی عده ای فرصت طلب سعی کردند با ماهی گرفتن از آب گل آلود از این نمد برای خود کلاهی بسازند و از ته انبارها و پارکینگ ها فریاد برآورده و هرچه عقده و کینه دارند بر سر دلسوزان واقعی انقلاب فرود آورند.

گروهی از این فرصت طلبها مدعیان اصلاح طلبی به نام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران بود که از زیر خروار ها گرد و خاک به یکباره قد علم کرده و بیانیه ای خنده آور منتشر کردند.بیانیه ای که اوج کینه و خودخواهی و منفعت طلبی در آن مشخص بود.سخنی دارم با این شورای خاک خورده و به ظلمت پناه آورده.

جناب آقایان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران؛ ابتدای بیانیه خودتان از لیاقت مردم برای داشتن مسئولینی توانمند و بهتر گفته اید اما یادم نمی آید در این شش سال تصدی دولت تدبیر و امیدیتان به این انتصاب های صد من یک غاز و این مدیران فوق العاده ضعیف و بله قربانگو اعتراضی کرده و حرفی از حقوق مردم زده باشید.

البته برای شورایی که زیر نام تاجگردون محو شده است سخت است درباره انتصابات در قلمرو نماینده دخالت کند و به عبارتی مال این حرفها نیست.

از اتفاق نکبت بار دیروز نوشته اید و با نهایت کینه دلسوزان انقلاب را هرزه سیاسی و هوچی گر خوانده اید ولی در ۸ ماه آشوب ضد انقلابانی که سنگشان را به سینه میزنید زبان در کام قفل کرده و سکوت پیشه کرده بودید.

۸ ماه جهنمی که دوستان شما برای کشور ساختند و هنوز نظام و مردم هزینه آن با عوارض آن خودخواهی و فتنه گری اربابان شما دست و پنجه نرم می کنند.خنده دار ترین قسمت ماجرا دم زدن شما از همبستگی ملی و انسانیت و اخلاق است درست مثل صحبت کردن عربستان و اسرائیل از حقوق بشر.

همان همبستگی که سال ۸۸ ذبح کردند و برخی تان سکوت کردند و برخی دیگرتان در همین شهر کوچک همراهی .از شعار "مرگ" آن هم علیه فتنه گران  دیروز و عاملان بدبختی امروز مردم هراسان گشته اید اما چگونه در این سالها حتی یکبار از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ابراز ناراحتی و برائت نکرده اید؟

قسم حضرت عباس تان را باور کنیم یا دم خروس را؟نکند از نظام و مردم انتظار دارید برابر آن همه ظلم جرثومه های نفاق و فسادی چون موسوی و خاتمی و آن شیخ ساده لوح و فریب خورده آنها را چون طفلی خطاکار نوازش کرده و در آغوش بگیرد؟ ( هرچند این حصر که رئیس جمهور منتخبتان از عاملان آن هستند نهایت لطفی ست که می شد به این جنایت کاران روا داشت).

این جانیان تاریخ را استوانه های نظام خوانده اید البته احتمالا منظورتان نظام لیبرالی غرب است که ما نیز همین را تایید میکنیم.سالها از آن سال سخت می گذرد اما یکبار شما با مردم اعلام همبستگی نکردید و بابت آن حمایت ها عدرخواهی ننمودید و تنها زمان انتخابات ها سر از بالین برداشته و شعار مردم مردم سر دادید و در عمل با این انتخابهای دروغین و این شعار های تهوع آورتان پدر مردم را درآورده اید.

از دشورای بحران اقتصادی گفته اید اما نمی بینم از عاملان آن بگویید و به عنوان حامیان این عاملان بی تدبیر از مردم پوزش بخواهید . همچنان طلبکارانه رفتار می کنید انگار مردم بودند که با روتوش و گریم این بی تدبیران غرب زده را به شما قالب کرده اند.

اتفاقی که افتاد برای هرکسی که بد بود برای شما خوب شد تا خود را نشان دهید و ثابت کنید هنوز نفس می کشید . شمایی اگر نباشد تنفس های مصنوعی تاجگردون هیچ از خود ندارید و البته زیر سایه ایشان له شده اید.

از برنامه ریزی و طراحی اتفاقی تلخ گفته اید اما انقدر سوادتان کم و مغزتان پیر و فرتوت یا به قود خودتان تهی شده است که با خود فکر نکرده اید شعار "مرگ بر هاشمی" چه ضرورتی دارد و اصلا چه سودی می توان کسب کرد آنهم مرگ بر کسی که دو سال از مرگش می گذرد و خوب یا بدش دیگر با خداست نه مردمان این دنیا.

نه تنها سیاهی درونتان در همین چند خط عقده نامه ای که نگاشته اید روشن است بلکه تهی بودن و هوچی گری تان نیز مبرهن و واضح؛ خنده آور آن ست که از رحم به مرده می گویید ولی یادم نمی آید به پاره کردن عکس معمار کبیر انقلاب و توهین به شهدا و آتش زدن خیمه امام حسین (ع) در روز عاشورا توسط یزیدیان واکنش نشان داده و آن جنایت را محکوم کرده باشید ، حال دم از مسلمانی زدنتان را چگونه هضم کنیم خدایگان تناقض؟

نکته ای که در بیانیه تان قابل توجه است اینست که نه اتفاق تلخ دیروز را که راهپیمایی ۹ دیماه گچساران را محکوم می کنید و مسخره تر آنکه آن را در راستای نقشه های شوم براندازان ذکر می کنید.خنده دار نیست که یک ماجرای اتفاقی را به نقشه های شوم براندازی دوستان خودتان پیوند می دهید؟

البته یادم نمیرود شعار "انتخابات بهانه است ، اصل نظام نشانه است" را.با این نوع نگارش و این شیوه سخن والله شک می کنم اتفاق دیروز نقشه خودتان باشد تا بهانه ای باشد برای عقده گشایی؛ نه البته از این گفته ام پشیمان شدم مغزتان به تولید فکر و برنامه و نقشه قد نمی دهد از بس تابعان بی فکر و شاگردان بی سوالی برای اربابانتان بوده اید.

وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌

سوره بقره آیه11

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

احسنت بر سید انقلابی و ولایی شیرمادرت حلالت امثال حضرتعالی رویش های انقلاب هستید در مقابل ریزش خواص بی بصیرت و غربگرا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها