نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1397 - 16:32
طی دو روز گذشته جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی با هدف پرداخت به زیبایی های خدادای و همچنین مشکلات پارک جنگلی یاسوج دو هشتک با عنوان #بام_یاسوج و #yasoujroof را ترند کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمود محمدی(فعال فضای مجازی) - امروز بستر شبکه های اجتماعی بعنوان یک ظرفیت بالقوه جهت بیان افکار، عقاید و همچنین مطالبه گری های عمومی به کار گرفته می شود.

بهرحال در کنارتهدیداتی که در استفاده از این شبکه ها وجود دارد، فرصتهای خوبی نیز تهیه و طراحی شده است.

در کهگیلویه و بویراحمد اگرچه تاکنون نتوانستیم بعنوان یک قدرت تولید محتوای مجازی در سطح کشور محسوب شویم اما طی سالیان اخیر حرکت های خوبی در عرصه نشر تولید محتوای دیجیتال داشته ایم.

جوانانی که تنها به عشق معرفی دیارشان و حل مشکلات منطقه شان در این عرصه بدون هیچ توقعی به اجرای فعالیت می پردازند.

استفاده از بستر شبکه های اجتماعی ایرانی و تقویت آنها پوئن بسیار مثبتی تلقی میشود، در همین راستا حضور هوشمندانه در سایر شبکه های اجتماعی نیز تاثیر بسزایی جهت ایجاد گفتمان های موثر دارد.

طی دو روز گذشته در برخی خبرها خواندم که جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی با هدف پرداخت به زیبایی های خدادای و همچنین مشکلات پارک جنگلی یاسوج در صدد پرداختن به دو هشتک با عنوان #بام_یاسوج و #yasoujroofهستند، در همان اویل کار براحتی در حال رصد همین موضوع بودم و حجم تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف را در حال دیدن بودیم.

برای اولین بار بود که چنین حرکت خودجوشی با هدف تولید محتوای اثر بخش و مطالبه گری از مسئولین برای حل مشکلات پارک جنگلی یاسوج بعنوان یک تفرجگاه طبیعی شکل گرفته بود.

در برخی از شبکه های اجتماعی که سابقا در اختیار جریان های معاند نظیر منافقین و مجاهدین خلق بود، براحتی دیدیم چنین هشتک هایی ترند جهانی شدند.

ترند بدین معنا که بیشترین تعداد استفاده از این هشتک با مطالب متفاوت در یک مدت زمان مشخص صورت پذیرد.

این افتخاری بزرگ برای جامعه فعالین فضای مجازی استان به شمار می رود که چنین کمپینی برای اولین بار توانست اینگونه موجی در فضای مجازی کشور که هیچ، بلکه جهان ایجاد کند.

حال نوبت شنیده شدن این صدا توسط مسئولین دولتی استان به جهت برنامه ریزی مناسب جهت حل این موضوع است.

واقعا می بایست به همه فعالینی که در چنین حرکتی دست برتر را داشتند خداقوت و دست مریزاد گفت و دست آنها را به گرمی بفشاریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها