نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1397 - 17:02
به هر حال نمیدانم چه کسانی باعث و بانی این تغییر بودند ، درست در روزهایی که بدلیل نوسانات بازار و مشکلات مالی به وجود آمده ، ثبات اقتصادی خوبی بر کشور ما بخصوص شهرمان حکم فرما نبود ، آموزش و پرورش گچساران از ثبات و آرامش خوبی برخوردار بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،علی پناهی-با اینکه ۳۳پاییز از زندگی خود را سپری میکنم، با اینکه شاید داشتن ۳۳سال تجربه زیادی نباشد اما به اقتضای سنم چند سطر یادداشت درخصوص این تغییر وتودیع معارفه می نگارم .

حضور چند دقیقه ای در تالار فرهنگیان و دیدن این تصاویر و فضای حاکم بر این تودیع و معارفه ازیک طرف برایم زیبا بود وازطرف دیگر سخت .

در روزی که تالار فرهنگیان گرایش سیاسی اصلاح طلب واصول گرا ، تندرو و میانه رو ، باوی و بویراحمد ، ترک ولر ، بختیاری ، اصفهانی ، بهبهانی و…. همگان درکنار هم بودند دیدن این افراد در کنار هم با گرایش های مختلف سیاسی در شهرم گچساران کم سابقه بود.

به هر حال نمیدانم چه کسانی باعث و بانی این تغییر بودند ، درست در روزهایی که بدلیل نوسانات بازار و مشکلات مالی به وجود آمده ، ثبات اقتصادی خوبی بر کشور ما بخصوص شهرمان حکم فرما نبود ، آموزش و پرورش گچساران از ثبات و آرامش خوبی برخوردار بود و میشد از وضعیت آموزش و پروش وثبات حاکم بر آن و وضعیت خوبش به نسبت سایر ادارات بعنوان ساختار نمونه و مدیر مطلوب این روزها اشاره داشت.

این آرامش وثبات چند سالی بود که با مدیریت خوب سید ظهرالدین پورالحسینی حاکم شده بود.

کاش مسببین این تغییر دلایل را بصورت روشن برای مردم شهرستان بخصوص فرهنگیان عنوان میکردند.

سالن همایش فرهنگیان و چه بسا هیچ سالن دیگری درشهرمان تا به حال کمتر فضای این چنینی را به خود ندیده بودند و این همگی نشان از توان بالا و زحمت های فراوان این سید بزرگوار بود.

این روز باشکوه میتواند حاوی پیام های مثبتی برای سایر مدیرانی باشد که تا حال نتوانسته اند درحد نام یک مدیر ظاهر شده و خدمت کنند و از رفتار و عملکرد پورالحسینی به عنوان یک الگو استفاده کنند .

خوب میشد که مسببین این تغییر میگذاشتند روزهای خوبی که بر آموزش و پرورش حکمفرما بود تداوم پیدا میکرد ، چرا که خانواده بزرگ آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد بزرگ و حساس این روزها با رفتن پورالحسینی دچار یک شوک بزرگ شده است.

پورالحسینی آبرومندانه آمد و آبرومندانه رفت.

درپایان برای مجموعه آموزش پرورش و سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت دارم .

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها