نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. بهمن 1396 - 9:45
بچه های امروز! با شما هستم ، بزنید به دلِ دردهای مردم به قلب مشکلات کشور بزنید به عمق لشکر دشمنی که الان توی کشور نفوذ کرده ، خسته نشوید قلم ها را استوار نگه دارید و بنویسید و حرف بزنید و اطلاع رسانی کنید واز کیان انقلاب تان دفاع بکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احمد خورشیدی آزاد-یادم می آید بچه ها ،جنگ را اینطوری پیش بردند که هرکدام کار چند نفررا می کردند ، داشتیم عزیزانی که ۵ ماه و هرشب رفتند شناسایی و نخوابیدندو روزها ۴ ساعت هم نخوابیدند تا عملیات فاو موفق از آب درآمد .

 شهید زین الدین توی مقدماتی ۴ شب نخوابیده بود داشت روی کالک عملیات را توضیح می داد که‌سرس می رسید تا روی کالک دوباره از چرت می پرید ، شهید حمید باکری از بس کم می خوابید چشمانش همیشه قرمز بود وقتی خبر شهادت اورا به همسرش دادند اوگفت خدارا شکر که بلاخره حمید خوابید.

 شهید همت در خیبر که شهید شد چند شب نخوابیده بود و از بی حالی شدید بهش سرم وصل کردند اما وقتی صدای کمک بچه های توی خط را شنید سرم را کند و به سید گفت سید موتورا روشن کن و چند لحظه بعدآسمانی شد.

 توی عملیات کربلای ۱۰ توی ارتفاعات هزار قلعه مریوان از ساعت ۳بعداز ظهر زدیم به ارتفاع و تا ساعت ۳ شب یعنی ۱۲ ساعت یه کله رفتیم تیزی ارتفاع چند هزار متری و برمی گشتیم سرازیری که اشکمان در می آمد تازه بعداز ۱۲ ساعت رسیدیم به عراقی ها ودرگیری شروع شد اما به یاری خدا جنگیدیم و عراقی ها را ریختیم پایین.

 توی عملیات بدر بچه های لشکر امام حسین (ع) که ۶ ساعت توی آب پارو زده بودند توی مجنون و منطقه استخر عراق وقتی رسیدند به دشمن که صبح شده بود و دستور دادند۵۰۰ قایق لای نیزارها مخفی بشوند تا وقتی شب شد و بزنند به دشمن و بچه ها ۲۰ ساعت توی قایق ها چپیدند تا شب شد و دمار از دشمن درآوردند می دانید یعنی چه ؟ یعنی خود مرگ واز مرگ بدتر.

 بچه های امروز! با شما هستم ، بزنید به دل دردهای مردم به قلب مشکلات کشور بزنید به عمق لشکر دشمنی که الان توی کشور نفوذ کرده ، خسته نشوید قلم ها را استوار نگه دارید و بنویسید و حرف بزنید و اطلاع رسانی کنید واز کیان انقلاب تان دفاع بکنید ، اگر مثل بچه های جنگ کار کردید دشمن می گریزد و مردم به نوا می رسند و پدرها از شرمندگی خانواده در می آیند و جوانها از دام سرطان بیکاری نجات می یابند.

 بچه ها یا علی بگویید ، جای درنگ نیست...

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها