نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1396 - 8:17
طرحهایی که الزام آن مدیران متعهد و جهادی است که نه فقط در گچساران یا استان، بلکه در منطقه محرومی مانند بشاگرد هم اگر از وجودشان محروم نباشند مانند حاج والی ها، اجرایی و به سرانجام خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-حکایت ما و وکیلمان با طرحهای ملی، حکایت عکس های یادگاری دولت با طرحهای سازندگی سپاه است!طرحهایی که از گذشته و شاید یک دهه قبل مصوب، و دولت مکلف به اجرای آنان است.

طرحهای عمرانی از قبیل آبرسانی ها، گازرسانی ها، طرحهای جامع راه سازی، فاضلاب و مرمت بافتهای فرسوده شهری و روستایی!

طرحهایی که الزام آن مدیران متعهد و جهادی است که نه فقط در گچساران یا استان، بلکه در منطقه محرومی مانند بشاگرد هم اگر از وجودشان محروم نباشند مانند حاج والی ها، اجرایی و به سرانجام خواهند رسید.

آری این روزها اینچنین است، مانورها و شانتاژ ها با طرح هایی در منطقه ای فرا گرفته از گرد و غبار بیکاری.

حال در این اواخر حرکات و اعمال جالبی هم اذهان را اگر به آنها توجه عمیق داشته باشیم، درگیر خود کرده است. و آن هم مقصدی است که مسافر آخرین و همیشگی آن شخص نماینده است. آنجایی که ایشان باید در مقام عامل پیشگیری و مانعی در برابر مشکلات و ناهمواری ها، در راه پیشرفت شهرستان و منطقه باشد، نوش دارویی است بعد از مرگ سهراب ها!!.

نمونه های آن را هم اگر جدا از شانتاژ های گذشته در نظر بگیریم، به موارد بس فراوان خواهیم رسید. به عنوان مثال: انتقاد از دست اندرکارانی که به اصطلاح کوتاهی در آتش سوزی های اخیر داشتند.

انتقاد از مدیران ضعیف و ناکارآمد در گچساران و همزمان ادامه فعالیت آنان به دلایل فامیلی، باندی و غیره،انتقاد از خواب زمستانه مدیران شهری در باشت! و باز ادامه فعالیت به همان دلایل قبلی!

انتقاد از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برای مکاتبه با تهران قبل رساندن عرضش به وی!

البته اگر احتمال دهیم، گلایه فوق به دلیل اختلافاتی است که بر سر تخصیص اعتبارات مناطق نفت خیز مابین نمایندگان رخ داده است. اگر اینجا پرانتزی باز و دغدغه ای را طرح کنیم، این است که جناب وکیل، مردم به خاطر جاخوش کردن بر صندلی چند روزه و گذرای قدرت، حاضر به سرباز نمودن دمل چرکین اختلافات قومیتی نخواهند بود!

مگر نه این است که طرح مصوب مجلس هفتم در ادوار گذشته بوده که اعتبارات دو درصد نفت را به کلیه مناطق محروم اختصاص داده اند؟حال مدبرانه قبل از هیاهوی رسانه ای و کشاندن آن مابین مردم، راهکاری جدید برای احقاق حق نمایید.

هم از جهت محرومیت و هم نفت خیز بودن! که سهم شراکت شهرستان به ترتیب دوسوم و یک سوم است.

بنابراین مادامی که رئیس سازمان مدیریت سوال خود را به مرکز حواله می دهد، نشان از بی فایده بودن طرح سوال از شما و نگرفتن پاسخ دارد!چراکه به نقل از خود شما هر چه هم در مرکز برای خود کسی باشید! نقض قانون شوخی بردار و جای شانتاژ نیست.

فی الحال جناب تاجگردون، طرحهای از قبل مصوب شده دولتی روتین به سرانجام خواهند رسید، بنابراین نسخه پیچ باش قبل از شیوع امراض کشنده!

در پایان فراموش نکنیم که بودجه پژوهشی استان در بخشهای علمی و فرهنگی چند سالی است برگشت می خورد، گفته باشیم قبل از گم شدن مقصر.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها