نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. ارديبهشت 1396 - 0:08
آقای رئیس جمهور! بعید به نظر می‌رسد که در مناظره پیش رو بتوانید از قضاوت ملت حاشیه امن پیدا کنید، جز اینکه ادعای کسب ثروت بواسطه باغ پسته نمایید که این هم داستانی است تکراری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی*-مطالبه مردم در ارائه لیست اموال و املاک دولتمردان ودست خالی دولت از توجیه بر خادم بودن ویاخائن بودن، موجب شده تا به یک عملیات روانی که نوعی انتحار و به تعبیری به سیم آخر زدن است روی آورند.

بر هیچکس پوشیده نیست که انتخاب وزرا و کارگزاران دولت یازدهم ،با یک رقابت نفس گیر و مسابقه ثروت اندوزی همراه بوده است.

ویژگی که توانست در مدت کوتاهی بعنوان یک غده بدخیم خود را نشان داده و جامعه را به سوی یک جامعه طبقاتی بکشاند و سلب اعتماد مردم به دولت کند.

یادتان هست که در سال هفتاد به بهانه خصوصی سازی پول هنگفتی را در حاشیه ای امن دریافت کردند؟ و امروز هم در درون دولت ،فقط اندکی از مفاسد اقتصادی آنها تحت عنوان حقوق های نجومی و... رو شد که با مدیریت و فضاسازی های دولت ،متاسفانه نه تنها با آنها برخورد نشد بلکه مجرمین آنها رشد جایگاهی پیدا کردند.

بهای این سوال که جناب رئیس جمهور و کابینه در طول قدرت به چه میزان ثروت اندوزی کردند ، خانه خود، معاونین و وزرا در کجای تهران و چند میلیارد است؟

تنها راه فرار از پاسخگویی به این سئوال عوض کردن زمین بازی ،انداختن توپ در زمین دولت قبل و تبدیل کردن فضای جامعه به خط کشی های قرمز و سبز و آبی است.

آقای رئیس جمهور؛ بعید به نظر می‌رسد که در مناظره پیش رو بتوانید از قضاوت ملت حاشیه امن پیدا کنید، جز اینکه ادعای کسب ثروت بواسطه باغ پسته نمایید که این هم داستانی است تکراری!

از طرفی در پایان دولتت ژست اپوزیسیون گرفته اید و دیگران را متهم به امنیتی بودن و امنیتی کردن می‌کنید .

مردم ایران نیک می دانند که سر و ته دولت و نظریه پردازان تان اگر بازجو نبوده باشند، به نحوی در سیستم امنیتی فعال بوده اند،راستی شغل خود شما چه بود؟!

* دانشجوی دکتری علوم سیاسی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها