نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1396 - 10:48
رکود در حوزه اقتصادی همین بس که یکی از بزرگترین نمایندگی خودرویی در منطقه گچساران با تدبیر دولت ۴سال تعطیل و محل ستاد نماینده فعلی و اخیراهم ستاد دولت تدبیر و امید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی-در آستانه دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری اسلامی ، رییس دولت و اکیپ‌های دولتی با بسیج امکانات و اختیارات دولتی در کنار سرازیر کردن بخشی از خدماتی که می‌بایست در طول چهار سال گذشته به مردم داده می شد،ماموریت انسجام و بازسازی اردوگاه شکست خورده دولت را از بابت عملکرد ضعیف دولت و باخت در اولین مناظره را دارند.

آنها امنیت کشور وجلوگیری از جنگ را در سایه برجام می داننددر حالی که  مردم غیور ایران می دانندکه برجام ابتکار و میراث دولت‌های قبل بود.

دولت تدبیر حتی توان تغییر نام آن را هم نداشت؛که اگر می‌داشتاسمش را عوض می‌کردند.اما شما با میراث دیگران ولخرجی کردید،معامله ای که خود توهم دارید با تلفظ کلماتی کلی گویی امثال سایه جنگ از سر کشور...

بگو برای جوان ایرانی چه کردی؟کدام شادی ؟

تعامل با دنیا حق ایرانیان با اصالت است، سایه جنگ را جوانان ایرانی که شیفته عکس قاسم سلیمانی هستندبر سر ملت ایران بر داشتند،نه لبخندهای شما با بیگانگان و تمسخر و تحقیرایرانیان.

با بی تدبیری عزت رخت بر بست؛امروز در میان کاروانان مدح گویان شما به استانها ، افردی که حداقل اقبال را در شهر خودندارد با لیست بریتانیایی بر کرسی قانونگذاری و نظارت برعملکرد شما جا گرفته اند.

بر مردم فخر فروشی کرده و می گوید پارس جنوبی از افتخارات دولت تدبیر و امید است ،مردم عزیز نیک می دانند با روی کارآمدن دولت بی تدبیرها شرکت های داخلی تعطیل ، کارگران و متخصصهای داخلی بیکار شدند و داستان آنها شد .

 داستان مسکن مهر و یارانه ها که برای دولت 4 درصدی عزا بود.آنها فرزندان این مرز و بوم را بیکار کردند تا شرکت های خارجی ورود کنندو وزرای ۷۰۰میلیاردی با دریافت پورسانت ها پولدارتر شوند.

جمعیت‌های مصنوعی هدایت شده دولتی و غیرمتعارف در سفرهای اخیر جناب روحانی هویداست ودر همایش کرمان ،دانش آموزانی که سازماندهی شده ،جلو جایگاه حضور داشتند دست و پا زدن هایدولت ۴درصدی را نشان می دهد.

رکود در حوزه اقتصادی همین بس که یکی از بزرگترین نمایندگی خودرویی در منطقه گچساران با تدبیر دولت ۴سال تعطیل و محل ستاد نماینده فعلی و اخیراهم ستاد دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خداحافظ دولت 4 درصدی ها خداحافظ دولت نمی توانیم و نداریم خداحافظ دولت اشرافی گری خداحافظ دولت رکود و بی تدبیر خداحافظ دولت حرفهای بی عمل خداحافظ دولت وعده های دروغ خداحافظ دولت ............... خداحافظ روحانی ....... خداحافظ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها