نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. فروردين 1396 - 14:05
آقای تاجگردون تا دیر نشده فکری کن ، این ره که مدیرانت می روند به ترکستان است،مدیران کم کار و نامتعهدت را برکنار کن و اگر محذورات داری بگو تا مردم بشناسند وگرنه به اندازه همین مدیران، تو مسئولی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهنام عکاشه-غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جدیدترین پست اینستاگرامش نوشته است:اینجا داخل سینمای قدیمی گچساران است که عمرش از عمر من بیشتر است. انشالله به زودی خبر خوبی برای این سینما منتشر می شود.
امروز سرمایه گذاری که برای سرمایه گذاری آمده بود رفت یکی از ادارات تا کاراشو انجام بده مدیر مربوطه بهش میگه ؛ مه تو بیکاری اومی سینما بسازی کی ایره سینما؛ ( مگه شما بیکارید اومدید سینما بسازید کی میره سینما).
حالا با سفارش من به مقام مافوق کارش انجام شد ولی بیچاره بقیه سرمایه گذاران و مردم. امیدوارم مسئولان به فکر باشند من که دیگه دارم کم کم خسته میشم.

حال صحبتی یا گلایه ای از آقای تاجگردون دارم اول اینکه مانند همیشه به نشانه و رمز بسنده نموده اید، چرا؟ چرا یک بار هم که شده با مردم شفاف سخن نمی گوئید،می دانم فشار زیاد است و می دانم نمی دانی جواب امام جمعه ات را بدهی یا رئیس سابق دانشگاهت.

می دانم از اطاق این وزیر به اطاق آن وکیل در رفت و آمدی  همه اینها درست،اما باز هم دلیلی نیست که شفاف نباشی  لااقل در این مورد خاص.معلوم نیست آن شخص مدیر بانکی در استان بوده یا گچساران،مدیرکل بوده یا مدیر شهرستانی یک نهاد فرهنگی یا هر کس دیگری.

از او نام ببر تا ما هم بشناسیمش، مدیری که دیدگاهش این قدر به هنر و فرهنگ حقیرانه است را بگو تا بشناسیم چرا او را برکنار نمی کنی؟ مگر منسوب به شما نیست؟سخت است باور کنیم توان برداشتن یا افشای نامش را نداشته باشیدواین خواسته قریب به اتفاق مردمی است که به اسطوره و افتخار همیشگی خود اعتماد کرده اند.

آقای دکتر!صدای همه درآمده است حتی نزدیکان تان،مگر ممکن است باور کنیم که نشنیده ای؟البته حرف از مشاوره های نادلسوزانه ای هم هست که به شما داده می شود ولی بعید است از زکاوتی که از شما سراغ داریم.

همه به انتصاب مدیران ضعیف اعتراض دارند، نمی خواهم نگاه طایفه ای یا سیاسی داشته باشم ولی چرا باید کسی چون "عبدی پور" جلای وطن کرده و در دیار غریب سکنی نمایدخیلی ها می گویند همان مدیران سیدقدرت را می گذاشتی بهتر بودند و لااقل جواب مردم را می دادند.

من نمی گویم این گونه باش ولی اکثر مدیرانت بوئی از شجاعت نبرده اند و شما هم می دانی و کاری نمی کنی،مدیری که به مشک و ملار می آید که شما یا " عدالت" او را ببینید ولی به خبرنگاران التماس می کند از او تصویر نگیرند مدیر است؟

مدیری که شب مشک و ملار نزد بزرگان می رود و عذرخواهی می کند که شرکت کرده، مدیر است؟بعید است که شما قادر به تشخیص خوب و بد نباشید، شما علیرغم اینکه به تدریج در حال ایزوله شدن هستی، فردی تیزبین و زیرک بوده که بهتر از هر کسی مدیرانت را می شناسی.

اما شما را سخت فریفته اند به رای قدرتمندانه ای که مرهون تلاش های چهارساله خودت و تلاش دوستانت بود،به شبانه روز دویدن هائی که در کنار جوانان کردی و امتیازات و افتخارات فراوانی برای خود و شهر و استانت آوردی.

آقای تاجگردون!ولی این را بدان مدیری که دلش با تو نیست هیچ گاه همراه تو نخواهد دوید و اینکه می گویند مدیریت گچساران لق می زند به همین خاطر است ومدیرانی که با شما نبوده اند ولی مانده اند به پشتگرمی به زعم خودش طایفه اش.

آقای تاجگردون مطمئن باش طوایف و سلایق و مردم این شهر به شما اعتقاد و به تصمیماتت اعتماد دارند، هر مدیری را خواستی برکنار کندو همه پشتت می ایستند، مگر بختیاری ها را در نفت حذف نکردند. ندیدید چگونه بیشتر از همیشه حمایت شدید.

مگر نیمدوری ها در شورای اداری غریب تر از همیشه نشدند؟ اما بیشتر از زمان حاج بهرام رای آوردی و ده ها نمونه دیگر واصلاح طلبان را که دیگر نگوییم بهتر است،اتفاقا متاسفانه کلونی هائی که بیشتر بها دادی کمتر قدردانی کردند و این را تو بهتر از همه می دانی. با شمردن عادی صندوق های رای همه چیز مشخص می شود. نگو که نمی دانی.

کسانی که حمایت شان را منوط به اعطای امتیاز کردند،ولی تو بزرگوارانی را که بی چشمداشت پشتت بودند ندیدی و احتمالا نخواهی دید،حاج غلام خدا آن روز را برای این شهر نیاورد که در سختی گیر کنی. هنوز امتحان نشده ای و دو انتخابات آسان را داشته ای ولی بدان وقت سختی همین ها می آیند پشت سرت که امروز در انزوای تحمیلی از سوی دون مایگان دورو برت به سر می برند.

مدیریت دوگانه سوز همین بلائی را بر سرت می آورد که دولت های دوگانه سوز را زمین گیر کرد.کلام آخر اینکه آقای تاجگردون تا دیر نشده فکری کن ، این ره که مدیرانت می روند به ترکستان است.مدیران کم کار و نامتعهدت را برکنار کن و اگر محذورات داری بگو تا مردم بشناسند وگرنه به اندازه همین مدیران، تو مسئولی. یادت باشد تو مسئولی!
انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

فیلمه این نوشته مثل خودت که هیچی از نگارش بلد نیستی و اینجا فیلم شدی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها