نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. فروردين 1396 - 10:13
متاسفانه شاهد بودیم نماینده محترم به جای پاسخگویی به جوانان بیکار و تحصیلکرده با وارونه جلوه دادن متن و اصل انتقاد و ایجاد جنجال با ابراز نام مشک و ملار و در پی آن باتوهین به منتقدین خود را تبرئه کردند!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادش بخیر دوغ ننه خاتون،خوشمزه وبا کره محلی ،یادش بخیر ننه خاتون ،یادش بخیرمشک،یادش بخیرآدم ها...!

باز هم مشک و ملار؟ولی اینبار دوغ ننه خاتون نیست، مشک و ملار هم دارد ولی دوغش محلی نیست...

همان مشکی این روزها به جای کره محلی ازخیلی از آدم ها بت می سازد،آدم هایی که مدت هاست از ملار مردم آویزان شده اند و دست هایی پینه بسته آنها را تکان می دهد به امید ذره ای کره محلی!.

 بله حکایت مشک و ملار ،حکایت ماست و آب ریختن در مشک به امید بدست آوردن دوغ و کره ،همان حکایت بت ساختن به امید روزهای بهتر است.

حال چندی پیش انتقادی از نماینده محترم و مسئولین شهر مبنی بر بیکاری جوانان به عمل آمد و بیان شد که کاش روزی نماینده شهرمان سربلند کند و تبلیغ کند که اشتغال ایجاد کرده است و مردم و جوانان شهرم دیگر بیکار نخواهند بود ،قبل از آنکه سربلند کند که جشن مشک و ملار برپا کرده است.

باید توجه داشت که هر کس حتی کسانی که به چشم سیاسیون مطالب را نگاه نمی کنند به خوبی در می یابند که محتوای این انتقادات مخالفت با شادی مردم و اصل برگزاری جشنواره مشک و ملار نیست!بلکه استفاده از تبلیغ این جشن در پرکردن جای خالی آمار و ارقام ایجاد اشتغال وسعی در رفع بیکاری مردم منطقه است.

چه زیبا و شایدچه زشت با وارونه جلوه دادن متن از پاسخ به اصل انتقاد و جواب دادن به مردم روی گردان می شود،صد البته که این هنر سیاسیون است و نه هر سیّاسی،و این هنر افرادی است که با ریا کاری بت شده اند و تاب بت شکن را ندارند.

 متاسفانه شاهد بودیم نماینده محترم به جای پاسخگویی به جوانان بیکار و تحصیلکرده با وارونه جلوه دادن متن و اصل  انتقاد و ایجاد جنجال با ابراز نام مشک و ملار و در پی آن باتوهین به منتقدین خود را تبرئه کردند.

یادش بخیر دوغ ننه خاتون،یادش بخیر مشک،یادش بخیر ملار ،چه ساده و بی ریا.یادش بخیر آدم ها...

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

دوست عزیز هرچیز جای خودشو داره شما اومدید درجواب برگزاری این جشن انتقادتون رو کردید.اگر انتقادی از بیکاری است ربطی به برگزار کردن یا نکردن این جشن نداره برداشت از منظور شما اینه که مادامیکه اشتغال زایی نشده جشن تعطیل و بشینیم فقط روضه بخونیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها