نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. فروردين 1396 - 10:32
همین باج ندادن شهردار گچساران باعث شده است تا رسانه هایی که رسالت رسانه را با سرمایه گذاری اقتصادی اشتباه و شاید بتوان گفت عوض کرده اند به کسانی میدان بدهند تا با تحریر مطالب بی پایه و اساس،زینل زاده را تسلیم خواسته های خود کنند که علی رغم تلاش های آنها تیرشان به سنگ خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی خادمی-در انتخابات پیش روی شورای شهرگچساران شاهد ظهور مستقلین چون خود را در بین مهره های رده بالای جریان ها شکست خورده می بینندبرای اعلام وجود خود سعی در تخریب های گوناگون دارند.

این تخریب ها شامل جریان ها،شهردار و شورای شهر می شود واین افراد سعی دارند با فرافکنی و وارونه جلوه دادن حقایق سبد رای خود را پر کنند کهبهترین و در دسترس ترین سیبل تخریب شهردار گچساران است.شهردار را به اتهام های گوناگون در دادگاه مجازی خود محکوم می کنند و از قدرت رسانه های در اختیار خود برای اجرای حکم صادره نامشروع استفاده می کنند.

شهرداری شهری به استراتژیک بودن گچساران با وجود تمامی فشارهای عادی کاری بس دشوار است که هر کس توان انجام دادن آن را ندارد"زینل زاده "که با وجود اطلاع از تمامی مشکلات موجود در شهرداری پذیرفت که در معیت شورای شهر به امورات شهری گچساران بپردازد.

با توجه به نبود بودجه و اعتبار در ماه های اولیه زینل زاده با تمرکز بر مدیریت بدون حاشیه توانست گچساران را دچار تغییر و تحول کند،زینل زاده و تمام شهرداران به این موضوع واقف هستند که در مقام سنجش مدیریت خود زیباسازی شهری پررنگ تر از دیگر عملکرد ها به چشم می آید
شهرداری با ساماندهی دکه داران و دست فروشان و ایستگاه های مسافربری با وجود تمامی موانع،شهر را از یک ولنگاری زیبایی به یک شهر تمیز تبدیل کرد.

اقدامات زینل زاده در حوزه شهری با وجود تمامی مشکلات بی نظیر نباشد کم نظیر است،اما آن چیزی که باعث شد و می شود تا زینل زاده مورد حمله وتخریب قرار گیرد رسانه ای نبودن شهردار است و همین خلاء مهم،شدیدترین حملات علیه او را ایجاد کرده است.

بعد دیگری که باعث مورد هدف قرار گرفتن شهردار شده است ندادن باج به کسی است همین باج ندادن باعث شده است تا رسانه هایی که رسالت رسانه را با سرمایه گذاری اقتصادی اشتباه و شاید بتوان گفت عوض کرده اند به کسانی میدان بدهند تا با تحریر مطالب بی پایه و اساس،زینل زاده را تسلیم خواسته های خود کنند که علی رغم تلاش های آنها تیرشان به سنگ می خورد.

اما در کنار تخریب رسانه ای این روزها و درآستانه انتخابات شاهد تخریب های دیگری نیز هستیم و کاندیداهایی برای نشان دادن خود و جمع آوری رای این روزها سعی در القای بحثی با موضوعیت اشرافی گری شهردار هستند.

این کاندیدا ها از آن جایی که خود رزومه ای قوی ندارند با طرح مسائل عوام فریبانه از جمله اشرافی گری شهردار از پاسخ به سوالی که برنامه شما برای شورا چیست؟ طفره می روند !و با فرافکنی محض شهردار را متهم می کنند که برای طبقه مرفه جامعه گچساران اقدام و عمل کرده است؟

جالب آن است که زیباسازی شهری چون گچساران را که قاعدتا باید عوامل زشت کننده شهر ساماندهی شود را اشرافی گری می دانند؟!

اما در پایان یک توصیه:اگر می خواهید که موفق شوید خود تلاش کنید نه آن که تلاش دیگران را نادیده بگیرید.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها