نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1395 - 9:54
جناب روحانی! مردم گله مندند
نویسنده: 
محمد بهنامی نیا
جناب رئیس جمهور!مردم از پسرفت رشد علمی گله مندند، از اعتماد دولت به شیطان بزرگ، از گشایش های اقتصادی کاذب، از تحقیر پاسپورت ایرانی،از نجومی بگیران مسئول، از اشرافی گری مسئولان و از اختلاس های میلیاردی گله مندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،برخی دولتمردان تدبیر و امیددر روزهای نزدیک به انتخابات سال 96 با ایجاد فضای دوقطبی جنگ و صلح ، دولت را از وظایف خود که خدمت رسانی به مردم است، به دور کرده است.

ادعای جنگ توسط کدخدا و تهدید های رئیس جمهور ترامپ از یک سو و همان ضعف دیپلماسی لبخندی که تاکنون هیچ واکنشی با این امر نشان نداده است، و بار دیگر ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به این همه بدعهدی داده باشند.

حال با نزدیک شدن به انتخابات بار دیگر حرف از رفع حصر سران فتنه زده می شود تا همسو با فتنه گران خارجی بحث آشتی ملی را پیش بکشند.

و بار دیگر رهبری خطاب به همه فتنه گران می گویند: مگر مردم ما با هم قهر هستند و از کدام آشتی حرف می زنید؟ کسانی که از مردم جداشدند و انقلاب را به لبه پرتگاه کشاندند مردم با آنها قهرند و آنها را نمی پذیرند.

جناب روحانی !مردم خیلی گله مندند؟،گله مند از وعده های دروغ انتخاباتی، از تبعیض و عدم حل مشکلات آنها،از بحران های پیش آمده در خوزستان و سیستان و توجه نکردن جنابعالی به حرف آنان.

از پسرفت رشد علمی گله مندند، از اعتماد دولت به شیطان بزرگ، از گشایش های اقتصادی کاذب، از تحقیر پاسپورت ایرانی،از نجومی بگیران مسئول، از اشرافی گری مسئولان و از اختلاس های میلیاردی گله مندند.

از مجلسی که به دنبال طرح دو فوریتی برای سئوال پرسیدن در جلسات رسمی که مخالف حقوق شهروندی است که هنوز مرکب امضای شما پای آن خشک نشده است، گله مندند.

جناب رئیس جمهور اینک رکود وبیکاری کمر مردم راشکسته است، سفره هایشان آنقدر کوچک شده استکه مردم از زن و بچه های خود شرمسارند در حالی که شرمساری جنابعالی برای لغو سخنرانی نماینده لیست امید است.

جناب رئیس جمهور!مردم گله مندند که حقوق شهروندی که جنابعالی از آن دم می زنید فقط یک کاغذ بازی بیش نبود؟.

جناب رئیس جمهور!جوانان گله مندند که برای گرفتن وام ازدواج باید سالها منتظر باشند ولی عده ای آنقدر راحت چپاول می کنند که حتی بیت المال را خرج تفریح فرزندانشان می کنند؟.

جناب رئیس جمهور!مردم گله مندند که نتیجه اعتماد دولتمردان به آمریکا به تعطیلی کارخانجات داخلی و بیکار شدن عده ای از هم وطنان انجامید؟.

جناب رئیس جمهور!مردم گله مندند که حادثه ریلی و تصادفات جاده ای به درستی پیگیری نشد، اما پرونده حمله به سفارت عربستان با جدیت پیگیری می شود؟.

جناب رئیس جمهور!مردم گله مندند که حادثه منا و شهادت زائران ایرانی را به درستی دنبال نکرده اید اما برای نامه امیر عمان خودتان حضوری سفر کردید؟.

جناب رئیس جمهور! شما برای حادثه ریلی، ریزگردهای خوزستان، نقض برجام ،فیشهای نجومی، اختلاس های صندوق ذخیره فرهنگیان و... بی تفاوت بوده اید؟.

جناب رئیس جمهور! گله مندی مردم تمامی ندارد و گله مندی های مردم از جنابعالی و دولت شما آن قدر زیاد است که شاید دیگر مجالی برای ارائه آنها نباشد. مردم از گرانی،بیکاری،رکود،تبعیض،از دروغ گشایش ها در پسابرجام ،از ویلا نشینی مسئولین تدبیرو امید در لواسان و در یک کلام از وعده های دروغ در انتخابات 92گله مندند.

مطالبات و گله‌مندی مردم نشان می‌دهد که آنان از وضع موجود ناراضی هستندکه بهتر آن است همه مسئولین همگام و همدل با ملت بصیر به حرف ولایت گوش کرده و خطوط قرمز جمهوری اسلامی و انقلاب را حفظ کرده و از اهداف و آرمان های بلند امام راحل بر نگردیم.

و در پایان باید توجه داشت که تشریح مطالبه حقیقی ملت و باز تعریف تکلیف دولت از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تصریح ایشان نسبت به حرمت شکنان عاشورادر سال 88، تبیین روشن فصول سیاسی پیش روی ملت است.
 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها