نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1395 - 10:39
وقتی که استعدادهای زیادی از همین دیار با مدرک های کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون شغل و از بیکاری رنج می برند باید هم معلمانی حق التدریسی با سیم کابل و گاز انبر به جان شما دانش آموزان بیفتند!؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد بهنامی نیا-با توجه به اینکه دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای لاوه پاتل از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در یک بنر با این متن(ما چه بدی کردیم) دل هر انسان دلسوز و مسلمانی را به درد آوردند.

بنده در 5 کیلومتری این روستا زندگی می کنم و این شرایط را در سال های گذشته داشته ام ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی متاسفانه ما از کمبود امکانات رنج می بریم.

اما برادران و خواهرانم، دانش آموزان دبستان شیخ مفید،حق گرفتنی است و روزی به حقتان خواهید رسید.

از دل این روستا ها و نواحی دیشموک و ایل بزرگ بهمئی مردان بزرگی در تاریخ درخشیدند نمونه اش همان شهید خیرالله پرواز یکی از 5 روحانی شهید شهرستان است.

 حماسه های ایل بهمئی زبانزد عام و خاص است وقتی که استعدادهای زیادی از همین دیار با مدرک های کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون شغل و از بیکاری رنج می برند باید هم معلمانی حق التدریسی با سیم کابل و گاز انبر به جان شما بیفتند.

نظام آموزشی ما سال هاست که بیمار است و از این بیماری رنجش سهم من و شمایی است که هنوز از نعمت برق و گاز محرومیم و در زمستان ها باید از هیزم استفاده کنیم.

هنوز سهم ما ها همین تنبیه هاست ولی سهم عده ای اختلاس8000 میلیارد از ذخیره فرهنگیان است .

و سخنی با تو ای آموزگار که باید سرمشقی باشی برای دانش آموزانت، که همانا فرزندان تو هستند وحق پدری به گردن آنها داری ولی جای زخم دستان آنها پاک می شود اما خاطره بد آنها تا ابد می ماند.

وقتی که دانش آموز بودی را به یاد بیاور ، یک لحظه فرزندان خودت را جای آنها بذار... آیا حقشان این بود؟

هنوز سقف خیلی از مدرسه های ما کاه گلی است و هر روز بارانی باید منتظر حادثه باشیم.

هنوز هم خیلی از دانش آموزان مااز داشتن یک سرویس بهداشتی محرومند.

متاسفانه در دیشموک نه مسئولی پاسخگوست و نه پایگاه خبری و صدا وسیما فعالیتی دارد تا این رنج ها پوشش داده شود.

بنده حقیر برحسب وظیفه، و بعنوان یکی از دانشجویان این منطقه که وظیفه اصلی خود را مطالبه گری از مسئولین می دانم، و شما عزیزان هم بدانید به گفته امام راحلمان که چشم امید آیندگان به شما دانش آموزان است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها