نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1395 - 10:21
گچسارانی ها از دیرباز در مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند انتظار آن بود که در شرایطی که هوشنگ صیدالی مدیریت نماد و سنبل این شهرستان را عهده دار است رسم دیرینه مردم این قطب صنعتی را به جای می آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسام رحمانی-در حالی که عرف برآن است، در عزل نصب هایی که در شرکت نفت و گازگچساران انجام می شود ، مدیرعامل در احکام انتصابی و جایگزینی مدیران زیر مجموعه خود ضمن ابلاغ حکم مسئولیت برای فرد جدید بنا برعرف از مدیر سابق آن مجموعه نیز قدردانی کندتا حداقل زحمات وی در طول دوران مسئولیتش نادیده گرفته نشود .

اما در هفته گذشته شاهد آن بودیم که در اقدامی تعجب برانگیز پس از انتصاب ساسان حبیبی نژاد به سمت رئیس دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران "هوشنگ صیدالی" مدیر عامل این شرکت در حکم ابلاغ مسئول دفتر خود هیچ گونه نامی از "جهانگیر نوئی" رئیس دفترپیشین مدیر عامل این شرکت به پاس زحماتش در دوران مدیریتی ایشان نیاورده است .

با توجه به آنکه جهانگیرنوئی خود از نیروهای غیر بومی است که پس ازانتصاب امین محمدی به سمت مدیر عاملی نفت و گاز گچساران با وی به این شرکت آمده بود و پس از برکناری امین محمدی طبیعی بود که نوئی نیز از مجموعه نفت و گاز گچساران برود.

اما از آنجا که گچسارانی ها از دیرباز در مهمان نوازی شهره عام خاص هستند انتظار آن بود که در شرایطی که  جناب صیدالی مدیریت نماد و سنبل گچساران را عهده دار است رسم دیرینه مردم این قطب صنعتی را به جای آوردو حداقل بدرقه شایسته این مهمان می توانست به عنوان  تقدیر وتشکر از وی برای تلاش هایش در مجموعه نفت و گاز گچساران در حکم انتصاب ساسان حبیبی نژاد باشد .

در پایان به این نکته اشاره می کنم همان طور که در روز آمدن آقای صیدالی مراسم استقبال گرفتیم ودر روز رفتن ایشان از مدیر عاملی نفت و گاز گچساران و آمدن مدیرعاملی جدید به رسم گچسارانی ها ما وی را بدرقه کرده و از زحمات و تلاش های ایشان تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه‌ها

دوست ارجمندم از قرار معلوم جناب صیدالی هیچ نقشی در انتصابات ندارند تمامی آنها توسط جناب تاجگردون هستش

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها