نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1395 - 11:34
جناب روحانی عزیز!وعده های تان نه تنها به نتیجه نرسید بلکه کارنامه دردناکی ازبرجام نافرجام، فیش های نجومی، فقر ،گرانی ،گورخوابی،کارتن خوابی و افزایش فاصله طبقاتی میان مردم را در تاریخ این مملکت به ثبت رسانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چند وقتی است که پرده از یک معضل دیگر برداشته شد معضلی بنام گور خوابی،حال وقتی که وزیر یک مملکت مولتی میلیاردر است و فیش نجومی اش هم محرمانه ،باید هم عده ای در گورهای حوالی پایتخت بیاسایند.

نه فقط پایتخت، بلکه در نقاط محرومی از کشور هم بجای وسایل گرمایشی از "گونی" برای حفاظت از سرما برای دانش آموزان استفاده می شود.

گور خوابی نتیجه؛مزخرف خواندن مسکن مهر است که وزیر محترم راه و شهرسازی همچنان به این موضوع معتقدند!.

نتیجه حقوق شهروندی است که ریاست محترم جمهوری تازه آنرا تدوین کرده است!.

نتیجه بی توجهی به حرف مردم است!

نتیجه حقوق بگیران نجومی و به قول شما ذخایر انقلاب است!

نتیجه ضررهای قراردادهای ننگین کرسنت و امثالهم است!

نتیجه رکود، اعتیاد و بیکاری است !.

بله! نتیجه زندگی اشرافی گری همان دولتمردان تدبیر و امید است که هر روز متراژ کاخ هایشان را وسیع تر و لوکس تر می‌کنند؟.

نتیجه هزاران حرف نگفته مردمی است که به اندیشه روشنفکرانی که به حمایت از سگبازان هشتگ درست می کنند و کمپین راه می اندازند!.

حال روشنفکرانی که این روزها سکوت کرده اند ومی‌گویند باید کارتن خوابها را عقیم کرد؟بله! عقیم کردن آنها شاید راه حلی باشد تا شما براحتی به حمایت از زندانیان سیاسی ،سگ بازان و آقازاده های پورشه سوار هشتگ بسازی و کارتن خوابها را به فراموشی بسپارید.

چرا رئیس جمهور و مسئولین تدبیر و امیداینقدر از اوضاع مملکت بی خبرند و از طریق برخی نامه ها و مطالب این وقایع را می‌فهمند؟ بهزیستی و شهرداری ،استانداری و سازمان رفاه و ارگانهای وابسته کجای کارند؟

آیا سرکشی به مناطق فقیر نشین و محروم کشوراین قدر سخت است که آقایان شرفیاب نمی شوند؟

جناب روحانی عزیز!گویا دولت تدبیر و امیدتان در این مدت چنان مشغول فتح‌الفتوح برجام این آفتاب تابان،حصر سران فتنه و حمله به منتقدانش بوده است که از هدف اصلی تان که در تبلیغات انتخاباتی بارها از آن سخن گفته بودید،نیز غافل شده اید؟!!.

جناب روحانی عزیز!وعده های سرخرمن  100 روزه تان، عزت به پاسپورت ایرانی،وعده گشایش اقتصادی، وعده بی نیازی ملت از یارانه، وعده برداشته شدن تحریم ها و...نه تنها به نتیجه نرسید بلکه کارنامه دردناکی ازبرجام نا فرجام، فیش های نجومی، فقر ،گرانی ،گورخوابی،کارتن خوابی و افزایش فاصله طبقاتی میان مردم  را در تاریخ این مملکت به ثبت رسانید.

جناب روحانی عزیز! اگر دولت محترمتان قادر به سامان دادن این اوضاع نیست پس چه کسی باید فکری به حال این مردم بکند؟حال تدبیرتان به جایی رسیده که امروز عده ای فقط و فقط با پول «یارانه» امرار معاش می کند،آیا گورخوابی عده ای از مردم انتهای خط دولت تدبیر و امیدتان است؟.

حال سلفی گرفتن با کارتن خوابها دردی از آنها را دوا نمی کند، شاید با گرفتن عکس با برخی  از آن ها خود را راضی کرده اید ولی در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگوی این مشکلات باشید.

مگر سخن حضرت امام (ره) را به یاد ندارید که فرمودند:"اگر خوی اشرافی گری در بین مسئولین جمهوری اسلامی پیدا شد آن وقت باید فاتحه کشور را خواند".

و در جایی دیگر می فرمایند:"من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان ترجیح می دهم".

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها