نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1395 - 11:17
جناب روحانی واقعا مچکریم...!؟
نویسنده: 
صادق بامزد
جناب رئیس جمهور از ملزومات حقوق شهروندی رفاه بخشیدن به زندگی مردم است که گویا این حقوق در این دولت تدبیر و امیدتان برعکس جلوه کرده و تنها دل در گرو مسئولین نهاده است! وامیدواریم این منشور حقوقی تان همانند دیگر وعده های دولت تدبیر و امیدتان تقریبا هیچ نباشد.

گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جناب روحانی رئیس جمهور محترم! به خاطر تمام وعده هایی که دادید و عملی نشد متشکریم، به خاطر اینکه هم چرخ سانتریفیوژها پنجر شد هم چرخ زندگی مردم متشکریم، به خاطر اینکه عزت را با نگه داشتن بیش از یک سال نماینده دائم ایران در سازمان ملل ، توهین کشور 800 هزار نفری جیبوتی و توهین ها و گستاخی های کشورهای عربی منطقه  را در این  مدت به مردم ایران هدیه دادید،بازهم متشکریم.

جناب روحانی!به خاطر عملی کردن وعده  100 روزه تان متشکریم، به خاطر گره زدن تمام مشکلات ملت حتی آب خوردن به مذاکرات هسته ای و به خاطر آوردن برجام این خورشید تابان به روی سفره مردم بسیار متشکریم. به خاطر اینکه سایه جنگ را از ملت و کشورمان با برجام دور کردید متشکریم، به خاطر اینکه تورم را تک رقمی کردید و اقتصاد ایران را نجات دادیدبازهم متشکرم.

جناب روحانی!  به خاطر مبارزه قدرتمندانه شما و دولت با فساد اقتصادی و نیزبه خاطر اینکه برای شما مهم نیست که برادرتان جز مفسدین اقتصادی باشد یا نباشد،محکم و قاطع برخورد می کنید واقعا متشکریم.

جناب روحانی !متشکریم  به خاطر برخورد قاطع دولت با نجومی بگیران،به خاطر نقد پذیری و اینکه منتقدین را به القاب گوناگون مورد لطف قرار می دهیدویک تشکر ویژه به خاطر لغو گسترده سخنرانی افراد منتقد در مراسم 16 آذر .

جناب روحانی !اینبارواقعا شرمنده هستم که برجام نقض شد، شرمنده هستیم که اوباما بی ادب شد، شرمنده هستیم که دیپلماسی لبخند و ذلت تاثیر گذار نبود، شرمنده هستیم که شیطان بزرگ قابل اعتماد نبود.

جناب روحانی !هنوز از این متعجبیم که با این اوصاف هنوز عده ای در داخل کشور نمی خواهند بفهمند که آمریکا شیطان بزرگ است(البته هیچ غلطی نمی تواند بکند) و هنوز به لطفش امیدوارند!

جناب روحانی خواهشا باور کنیدبرجام مرد! لطفا فکری دیگری به حال بدبختی های مردم کنید.

جناب روحانی! شنیده ایم که اخیرا از منشور حقوق شهروندی تان هم رونمایی نموده و گفته اید که قدرتمندانه آن را پاس بدارید.حال جناب رئیس جمهور از ملزومات حقوق شهروندی رفاه بخشیدن به زندگی مردم این سرزمین است که گویا این حقوق در این دولت تدبیر و امیدتان برعکس جلوه کرده و تنها دل در گرو مسئولین نهاده است.

جناب روحانی! تقسیم عادلانه بیت المال از حقوق شهروندی است حال چگونه این حق تقسیم شد که برخی مدیرانتان از بیت المال(بیت الحال) نجومی دریافت می کنند و حق عشق و حال فرزندانشان را از بیت المال مطالبه می کنند؛ جای بسی تاسف است که دولت تدبیرتان به جای برخورد قدرتمندانه با این مفتخوران و چپاولگران بیت المال، آنها را با عناوین و القاب  ذخایر نظام و انقلاب معرفی می کنند.

جناب روحانی! بدانید با منشور حقوق شهروندی و تغییر واحد پول مشکلات کشور حل نمی شود،قرار بود وضع اقتصادی مردم بهتر شود، قرار بود معیشت مردم بهبود یابد، قرار بود با برجام مشکل آب خوردن مردم حل گردد، قرار بود مردم از گلابی های باغ برجام بخورند.؟!

جناب روحانی! از شما که نه، از خدا می خواهیم که این منشور حقوقی تان همانند دیگر وعده های دولت تدبیر و امیدتان تقریبا هیچ نباشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

جناب روحانی واقعا متشکریم، دیگه بیشتر از این زحمتتون نمیدیم
روحانی مچکریم، به خاطر دستاورد های عجیبت به خصوص گلابی‌ها و.....

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها