نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1395 - 10:56
به علت نبود زیرساخت درمانی درگچساران/
بیمارانی که در نیمه های راه جان می دهند!
بیمارستان شهید رجایی گچساران چندین سال است در همین وضع مانده فقط وضعیت ساختمانی داخل بیمارستان درست شده ولی خبری از پیشرفت در بخش درمان این بیمارستان نبوده ،مسئولین به فکر حضور پزشک متخصص در شهر باشند تا بیش ازاین جان مردم به خطر نیفتد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رامین زمانی پور-شاید این روزها بیش از ایام دیگر گذراتان به بیمارستان شهید رجایی گچساران افتاده باشه بنده خدایی سکته مغزی کرده تا ساعتها پزشکی حاضر نبود که جواب سی تی اسکن بیمار را مشاهده کند، مراجعه کننده ای دیگر می گفت حدود ۸ ساعت بعد از مراجعه پسر عمویش تازه پزشک متخصصی از راه رسید و شروع به درمان کرد. ازدحام جمعیت در تنها کلینیک تخصصی این شهر که جای خود داردو…

 

بیمارستان شهید رجایی گچساران چندین سال است در همین وضع مانده فقط وضعیت ساختمانی داخل بیمارستان درست شده ولی خبری از پیشرفت در بخش درمان این بیمارستان نبوده چرا هنوز بعداز گذشت چندین سال این بیمارستان جای خوبی واسه بیماران نبوده و خیلی ها بخاطر نداشتن دکتر فوق تخصص و متخصص و جراح از دنیا رفتن و فوت کردن که این جای تاسف دارد.

حق مردم شهرستان این نیست و مسئولین محترم فقط وعده دادند ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده جان و سلامتی انسان با ارزشترین نعمتی است که خدا در اختیار هر شخصی گذاشته،چرا به این راحتی باید چشم پوشی کرد،

چرا این شهرستان داری  دکترای خوب و با تجربه و متخصص نیست؟؟؟

همشهریان عزیز برای  درمان و وضعیت سلامت خود به شهرستان های شیراز،بهبهان و یاسوج می روند که از شرایط جسمانی خود باخبر باشند و دکترا تشخیص بدن وضعیت بیماری و مشکل مراجعه کنندگان را،این جای …؟؟؟دارد برای مسئولین محترم.

خیلی از بیماران تصادفی یا هر حادثه ای که اعزام می شوند به شهرستان های اطراف در طول راه از دنیا میروند بخاطر نداشتن دکتر در شهرستان که این مسئله چندین بار اتفاق افتاده و هنوز این مشکل رو حل نکردند.

گچساران کنونی از لحاظ زیرساختهای بخش درمان مشکل خاصی ندارد مسئولین چاره ای بیاندیشند و به فکر حضور متخصصین علم پزشکی در شهر باشند تا بیش ازین جان مردمان این شهر به خطر نیفتد./زاگرونا

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

راه نجات فقط فقط طب اسلامی است
احتمالا جان مردم این شهرستان هم بازیچه باند بازیها و انتخابات شده.... وگرنه برای شهرستانی که نماینده اش دو دوره است در مجلس حضور دارد و رىیس برنامه و بودجه کشور هم هست که سر و سامان دادن به وضع بیمارستانی که سالیان درازی است که قربانیان زیادی داشته و صدایش به گوش همه مسىولین دسته بالا هم رسیده،نباید کاری داشته باشد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها