نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1395 - 12:35
اما سوالی که به ذهن می رسد این است که رابطه اصلاح طلبان با کلینتون چه بوده و قرار بوده چه کاری برای اصلاح طلبان انجام دهد که اینچنین به زمین و زمان فحش می دهند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بعد از گذشت چندین روز از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی ترامپ، هنوز اصلاح طلبان و هیلاری های داخلی از این شکست عشقی در بهت و حیرت به سر می برند و با اظهار نظرهای نسنجیده عصبانیت خود را از شکست هیلاری کلینتون نشان می دهند .

شکست دوست و یاور همیشگی فتنه گران در انتخابات به حدی درد آور بوده که رسانه های اصلاح طلب در این مدت اخیربا تیترهای مختلف ناراحتی خود را از این واقعه ناگوار نشان دادند!.

اینکه چگونه ترامپ تاجر بر هیلاری کلینتون سیاستمدار پیروز شد و باعث اشک ریختن دوست داران هیلاری در داخل کشور شد همه به کنار.

اینکه چگونه رهبر معظم انقلاب چند روز قبل از انتخابات پیروزی ترامپ را در حالی که تمام سیاست مداران به خصوص هیلاری های داخلی از پیروزی قطعی کلینتون سخن می گفتند را پیش بینی کردند را کاری نداریم.

بدون شک شخص هیلاری کلینتون از شکست خود در انتخابات ناراحت بوده ولی قطعا به اندازه رسانه های اصلاح طلب در داخل کشور از این شکست ناراحت نشده،رسانه هایی که از چند روز قبل از انتخابات جشن پیروزی برای کلینتون به راه انداخته بودند حق دارند که اینچنین ماتم بگیرند.

اما سوالی که به ذهن می رسد این است که رابطه اصلاح طلبان با کلینتون چه بوده و قرار بوده چه کاری برای اصلاح طلبان انجام دهد که اینچنین به زمین و زمان فحش می دهند؟

 

این که رسانه های اصلاح طلب تیتر می زنند مجسمه آزادی اشک ریخت به نظر می رسد که این مجسمه تا چند روز پیش به گفته حسین شریعتمداری بشکن می زد.

اصلاح طلبان که همیشه اثبات کردند اگر انتخابات آن طور که می خواهند پیش نرود نتیجه آن رو قبول نمی کنند این بار پا را فراتر نهادند و نتیجه انتخاباتآمریکا را مورد انتقاد قرار دادند و با توهین آشکار نشان دادند که شعار آزادی بیان و شعار زنده باد مخالف من چیزی جز شعار نیست.

 

البته طبیعی است با وجود حمایت های بی دریغ هیلاری از این برادران در فتنه 88 ، رسم ادب این است که این برادران جواب کمک های خیرخواهانه هیلاری و دوستانش را بدهند و حال که این فرصت بدست آمده از حداکثر توان خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها