نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1395 - 10:33
اهرم قانونی یک نماینده در مجلس سوال از وزیر و طرح استیضاح وزیر است نه نامه به استاندار و اینکه چیزی از وزیر مطالبه نگردد و نه اینکه وزیری را که دیروز در شرایط سخت یار یاور و گوش گیر بوده است امروز رها نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عزیزالله رحمانی اصل دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران در یادداشتی نوشت:  در حال هوای دو ماه قبل از انتخابات ۹۴ بطور غیرمنتظره و خارج از عرف سیاسی و مجرای اداری در شهرستان گچساران شاهده آمدن وزیر کار و رفاه و تامین اجتماعی بودیم که آن روز افکار عمومی عقلایی شهرستان این روند را مورد پسند قرار ندادولی احساسات و شور انتخاباتی عده ای آن را مورد پسند قرار داد بطوریکه ادبیاتی از قبیل اینکه نماینده قدرتمند مرکز استان را عوض کرد.

سیر هجومی وزیران به گچساران ،چرا عده ای به دنبال عمران آبادی و آبادی شهرستان نیستند و کار شکنی می کنند و دیگر واژه های که رقبای انتخاباتی را در افکار عمومی تضعیف نمود ،اما افکار عمومی عقلایی شهرستان قائل به رعایت اصول و مقررات اداری بود و آمدن هر مسئولی را از کانال و مجرای اصول خود مورد پسند می دانست و دیگر اینکه بعد از چند سال تجربه سیاسی و پختگی سیاسی این نوع حرکات را صرفا استفاده تبلیغاتی می دانست و در نهایت هم این بهرهبرداری تبلیغاتی نتیجه داد و آمدن وزیران بی نتیجه در راستای اهداف مورد نظر نبود.

حداقل ۱۵۰۰ رای از قبیل ۷۰۰۰نیروی شرکت نفت گچساران که در انتظار و عده هم سان سازی حقوق و تبدیل وضعیت بودند خروجی آن بود که تا الان نیز همچنان منتظرند ودر سفر آقای انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور گچساران صبر آقای شعبانی یکی از جانبازان شهرمان به سر آمد و فریاد خود را در شورای ادارای شهرستان به سر معاون حقوقی رئیس جمهور کشید .

واینکه هر نیروی که حداقل سابقه اداری را  داشته باشد می داند که یک پروژه که کلنگ آن زده می شود باید در بودجه آن سال تعریف شده باشد تا به مرحله اجرا در بیاید آنهایی که به عقلائی به این حرکت نگاه می کردند می دانستند که نه پلی کلنیکی احداث می شود و نه خانه امیدی و نه همسان سازی حقوقی و نه به راحتی تبدیل وضعیتی صورت می پذیرد چرا که هرکدام روند خاص  ادارای خود را دارد .

واما نماینده محترم شهرستان گچساران جناب آقای تاجگردون حال اگر شما می دانید اجحافی در مورد شهرستان شده است و آمدن وزیر در آن شرایط زمانی مزاحم اوقات شریف مردم شهرستان شده است واز طرفی هزینه هنگفتی هم خرج تبلیغات آمدن ایشان نیز گردید و کاری برای مردم انجام نداده است و به وعده اش عمل نکرده است .

اهرم قانونی یک نماینده در مجلس سوال از وزیر و طرح استیضاح وزیر است نه نامه به استاندار و اینکه چیزی از وزیر مطالبه نگردد و نه اینکه وزیری را که دیروز در شرایط سخت یار یاور و گوش گیر بوده است امروز رها نمود.

رسم مهمان نوازی را همان طور که مردم استان از هیئت دولت استقبال باشکوه نمودند در رابطه با هر وزیری باید انجام داد این وظیفه ذاتی هر استانداری است،در رابطه با هر وزیری در هر دولتی است .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها