نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1397 - 21:25
شنیده ها حاکی از این موضوع است که سه مدیر گچسارانی درآینده ای نزدیک پست های مدیریتی خود در این شهرستان را ترک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،برطبق شنیده ها و گفته های غیررسمی خانه تکانی جدیدی در ادارات گچساران، درحال وقوع است و طبق شنیده ها در آینده ای نزدیک سه مدیر این شهرستان از سمت خود در این مسئولیت خداحافظی خواهند کرد.

گفته می شود علیرضا گرامی، یکی از این مدیران است که ریاست مرکز فنی و حرفه ای گچساران را در حال حاضر برعهده دارد که فاصله  زیادی هم تا بازنشستگی ندارد.وی از تیرماه 93تاکنون عهده دار این مسئولیت درفنی و حرفه ای این شهرستان است.

علی مردای یکی دیگر از این مدیران خواهد بود که در آینده نزدیک بازنشسته خواهد شد وی در حال حاضر مدیریت جهاد کشاورزی گچساران را عهده دار است.وی از مهرماه 95 تاکنون عهده دار این مسئولیت در جهاد کشاورزی است.

سومین مدیر گچساران هم سید مهران کشاورز رئیس بهزیستی گچساران است که با عنوان بازنشستگی فعلا فاصله زیادی دارد و طبق شنیده ها به مرکز استان خواهد رفت و به نوعی معاون مدیرکل در این خصوص خواهد شد.(الله اعلم)،کشاورز از آبان ماه 91تاکنون رئیس بهزیستی گچساران است.

باید گفت این مدیران اولین هایی هستند که درزمان مدیریت  "علی خوانپایه" به عنوان فرماندارجدید گچساران باید غزل خداحافظی با مسئولیتشان در این شهرستان را بخوانند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها