نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1401 - 14:00
امام جمعه موقت گچساران گفت:پیروزی غزه و مقاومت فلسطین بازهم نتیجه داد و شکست دیگری برای اسرائیل غاصب رقم زد و این نتیجه همان خون شهداءاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:ملت بزرگ ایران قدردان حماسه های جانبازان، آزادگان، ایثارگران ، شهداء و خانوادهای معظم شهداست،ملت بزرگ ایران فراموش نخواهند کرد آن افتخاراتی که ایثارگران رقم زدند.

وی افزود:هفته پیش رو چند مناسبت دارد که 23مرداد پایان جنگ 33روزه مقاومت لبنان با رژیم صهیونیستی در سال 85است که به نام روز مقاومت اسلامی نام گرفته است،مقاومت در برابر ظلم و ظالم دستور خداوند و سیره اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درس بزرگ مقاومت را به امت اسلامی آموخته اند و ملت بزرگ ایران نیز مقاومت کرد تا در تقابل با دشمنانش به پیروزی رسید و درس مقاومت را به کشورهای آزاده دنیا نیز صادر کردند،یاد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان هم گرامی باد که درس مقاومت را به دیگر کشورهای مظلوم عالم دادند و بدانیم که نتیجه مقاومت چیزی جزء پیروزی نخواهد بود.

امام جمعه موقت گچساران گفت:امروز رژیم صهیونیستی با رشادت حزب الله و جبهه مقاومت مستاصل شده است ،و اینقدر حزب الله این بازوی جبهه مقاومت قدرتمند شده است که  اسرائیل جرات نگاه چپ به حزب الله را ندارد و ان شاءالله مشت قدرتمند رزمندگان جبهه مقامت بر سر اسرائیل غاصب نیز فرود خواهد آمد.

خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد:یاد شهید سردار "حسن تهرانی مقدم" گرامی باد .برادرشان مطلبی بیان کردند "خواب دیدم که برادرم در اوج آسمان ها قرار دارد و پرسیدم بعد از آن چه خبر و اشاره به پیروزی غزه کردند که این کار ما بود". بنابراین پیروزی غزه و مقاومت فلسطین بازهم نتیجه داد و شکست دیگری برای اسرائیل غاصب رقم زد و این نتیجه همان خون شهداءاست.  

وی افزود:یقین بدانید که وعده خداوند حق است و ظلم شکست خواهد یافت و حق محقق خواهد شد .شک نکنید روزی هم در آینده نزدیک اسرائیل جنایتکار از بین خواهد رفت و مردم مظلوم فلسطین طعم آزادی واقعی را خواهند چشید و آن روز هم نزدیک است.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:26مرداد 69آغاز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به کشورمان است ،آزادگان حق بزرگی برگردن ملت ایران اسلامی دارند،19مرداد سالگرد شهادت خلبان "حسین لشکری "اولین شهیدی است که اسیر دشمن بعثی شد و آخرین اسیری هم که آزاد شدند. روح همه شهدای راه عزت اسلام گرامی باد.

امام جمعه موقت گچساران گفت:این روزها کشورمان مهمان شهدایی بود که پیکر پاکشان از سوریه برگشت، مردم بدانیم که همه مدیون این شهداء هستیم، شهدایی که بدون سر برگشتند و دشمن ظالم و بی رحم به شهادت این افراد هم بسنده نکرد،شهدایی که از خان طومان سوریه بعد از هفت سال بدن پاکشان بدون سر به وطن بازگشتند.

خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد:در میان شهداء نیز طلبه جوانی بود بنام شهید کریمیان که حقیقتا نخبه علمی بودند. وقتی ماجرای جنگ سوریه و نبرد با داعش پیش می آید در میدان  جنگ حضور پیدا می کنند.  ایشان جمله ای دارند در دفاع از مقام معظم رهبری که ای مردم ما رفتیم و دست از زیبایی های این دنیا کشیدیم و اما فردای قیامت یقه شما را می گیرم اگر از نعمت ولایت غفلت کنید .در حقیقت ولایتمداری سفارش همه شهداء بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها