نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1401 - 18:36
توسط مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) انجام شد؛
هدیه علی‌اصغر(ع) به کودکان بیمار گچسارانی+تصاویر
لباس شیرخوار حسینی حضرت علی اصغر(ع) همراه با پرچم حرم امام حسین علیه السلام به ملاقات کودکان و نوزادان بیمار بستری در بیمارستان بی بی حکیمه (س)گچساران رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، امروز پرچم حرم امام حسين علیه السلام به بيمارستان بی بی حکیمه سلام الله علیها برده شد و بانوان حاضر در اين مراسم نیز لباسی را كه برای شيرخوارگان حسينی آماده كرده بودند، به كودكان و نوزادان بيمار اعطا كردند.

سرهنگ محقق زاده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت: امروز شیرخوارگان حسینی در جای جای ایران اسلامی به یاد سرباز کوچک میدان کربلا، نوای یا علی اصغر(ع) سر دادند.

وی افزود:یکی از برنامه‌هایی که امسال علاوه‌ بر همایش شیرخوارگان حسینی توسط مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع)در سطح شهرستان برگزار شد، اهدای لباس متبرک حضرت علی‌اصغر(ع) به نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران با هدف ترویج تربیت کودکان حسینی بود .

وی افزود: این برنامه در سطح شهرستان با همکاری هیات حضرت قاسم(ع)،هیات رزمندگان اسلام، و توسط نمایندگی مجمع  جهانی حضرت علی اصغر(ص)برگزارشد که امیدواریم در آینده نیز با رونق بخشیدن به چنین برنامه‌هایی، فرهنگ عاشورایی را بیش‌ از پیش در جامعه به نمایش بگذاریم.

مسلم بهرامی نژاد، نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه‌السلام در استان هم گفت: این آیین معنوی در بخش های بستری اورژانس، داخلی و ریه کودکان برگزار شد که این آئین نیز با پوشاندن لباس های سبز بر تن کودکان و بستن پیشانی بندهای متبرک با ذکر «یا صاحب الزمان (عج)» همراه بود.

وی افزود:در این آیین نیز خادمان با آرزوی سلامتی و توسل به کوچک‌ ترین شهید دشت کربلا، برای شفای تمامی بیماران دعا کردند و به نوبه خود از همه مسئولین ،کادر درمان و پرستاران بیمارستان بی بی حکیمه گچساران که ما را در اجرای هرچه بهتر این آیین یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است آئین معنوی شیرخوارگان حسینی برای کودکان و نوزادان بستری در بیمارستان بی بی حکمیه سلام الله علیها با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران ،نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)،مسئول موکب طریق الکربلا و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد.

تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها