نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1397 - 12:45
امام جمعه گچساران:نفت در 29اسفندماه ملی شده است و اینکه هیچ فقیر و بیکاری در بام نفت ایران پیدا نمی آقای وزیرنفت توصیه می کنم که به گچساران به خاطر فردای قیامت خودت هم توجه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه شان، گفت:حضرت آقا دراین دیدار فرمودند که مسئولان باید با صداقت با مردم رفتار کنند و این موضوع را در میدان عمل هم به خوبی نشان دهند.

وی افزود:مقام معظم رهبری بازهم در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری فرمودند که مرزهای فرهنگی هم باید مانند مرزهای زمینی حفظ و صیانت شوند و همه مسئول هستند که در این عرصه هم دفاع و  هم همت کنند.

حجازی درادامه با اشاره به میلاد امام علی علیه السلام تصریح کرد:۱۳رجب میلاد امام علی علیه السلام است که این روز بزرگ را خدمت همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم؛بشر در وصف اوصاف امیرالمومنین (ع) عاجز است،امام علی علیه السلام فرمودند که مومن باید حواس جمع و هوشیار باشند.

امام جمعه گچساران درادامه ضمن تبریک روز ملی شدن صنعت نفت به کارگران وکارکنان خدوم این صنعتفاظهار کرد:می گویندکه 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت است! که این روز را به مردم گچساران که هیچ فقیر و بیکاری هم ندارند تبریک عرض می کنم؟!،باید گفت که نفت ملی شده است و هیچ فقیر و بیکاری هم در گچساران وجود ندارد؟!و اینکه هیچ فقیر و بیکاری در بام نفت ایران پیدا نمی شود این روز را هم به وزیر نفت تبریک عرض می کنم.

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:آقای وزیرنفت توصیه می کنم که به گچساران به خاطر فردای قیامت خودت هم توجه کنید.

وی درادامه بیان کرد:چهارشنبه سوری آخر سال را در پیش داریم و باید خانواده ها هوشیار باشند و دقت کنند و مراقب فرزندانشان هم باشند و در این خصوص نیروی انتظامی را باید یاری کنیم تا خدای ناکرده حادثه تاسف باری بوجود نیاید.

امام جمعه گچساران افزود:روزهای پایانی سال است و در این روزها باید به یاری محرومین و مستمندان بشتابیم و در این خصوص در حد توان یاریگر فقرا و نیازمندان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

ضعیف ترین امام جمعه هیچ وقت از جوانان گچساران حمایت نکرد هیچ وقت از تبعیض و پارتی بازی مسئوالان از استخدام های فله ای حرفی نزد هیچ وقت از حقوق نگرفته کارگران چم شیر و شهرداری و...حرفی نزد هیچ وقت اقدام عملی برای مبارزه با مسئولان فاسد این شهر انجام نداد اینگونه شد که تعداد جوانان در نماز جمعه روز به روز داره کم و کمتر میشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها