نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1397 - 12:56
امام جمعه گچساران گفت: برگزاری یادواره شهدای ایل بهمئی کاری بس بزرگ بود چرا که در این یادواره معیار وحدت را خون شهدا قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سیدامین الله حجازی،ظهرامروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حلول ماه پرخیر و برکت رجب گفت: ماه رجب ماه توبه و استغفار از درگاه خداوند است هر انسانی لغزش‌هایی در طول دوران زندگی‌اش دارد که باید تلاش کنیم که از این ماه پربرکت نهایت استفاده را ببریم و خودسازی کنیم.

وی در ادامه به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: در این حکم، مقام معظم رهبری به نکاتی اشاره کرده‌اند که بسیار قابل تامل است.

حجازی بیان کرد: چند روز قبل از انتخاب ایشان دشمنان باز هم شروع به فتنه انگیزی کردند در حالی که حضرت امام(ره)در فرازی می‌فرمایند، که هرگاه دشمن نسبت به شما دشمنی و تبلیغات منفی می‌کند پس بدانید که راه را درست رفته اید، پس به نوعی می‌توان گفت که آقای رئیسی راه را درست رفته‌اند.

امام جمعه گچساران با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال ۵۸ از سوی حضرت امام(ره)،تصریح کرد: این روز بزرگ را گرامی می‌دارم و به همه کسانی که به خانواده‌های شهداءخدمت می کنند، تشکر وقدردانی می‌کنم چرا که جایگاه بنیاد شهید بسی بزرگ است که باید به این جایگاه نیز توجه خاصی شود و راه گم نشود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ایل بهمئی اظهار کرد: روز گذشته  یادواره شهدای ایل بهمئی بود که کاری بس بزرگ بود چرا که معیار وحدت را خون شهداء قرار دادند و در تجلیل از خون شهداء گرد هم جمع آمدند و آمده بودند که بگویند که ما مطیع امر ولایت هستیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:گاهی اوقات افرادی پیدا می‌شوند که بر اساس مادیات با هم متحد می شوند، اما این ایل بزرگ گفتند ما در راستای دفاع از منصب ولایت متحد می شویم و آماده جانفشانی در راه انقلاب خواهیم بود.

وی افزود: چند روز دیگر هم یادواره شهدای این شهرستان را خواهیم داشت که ان شاالله به وظایفمان در این خصوص عمل کنیم و مراسمی باشکوه در این زمینه داشته باشیم.

حجازی در ادامه خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید قرار داریم و واقعا باید فقرا و مستمندان را یاری کرد و باید در حد توان هم کمک کرد و تلاش کنیم که مستمندان را فراموش نکنیم.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها