نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1397 - 10:55
تاکی باید مردم این روستا شاهد ظلم و جور باشند، آقایان مسئول !از شما عاجزانه استدعا داریم که به داد این مردم مظلوم برسید و نگذارید که این بی عدالتی ها و نادیده گرفتن حق این قشر از مردم شهرستان موجب نارضایتی روستاییان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از اهالی روستای محروم اسلام آباد لیشتر گچساران در دردنامه ای خطاب به مسئولین این شهرستان نوشتند:مردم مظلوم روستای اسلام آباد(عربها)که از بزرگترین روستاهای منطقه لیشتر این شهرستان به شمار می رود بیش از 300جوان بیکار و فاقد زمین کشاورزی دارد،روستایی که 4شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نیز دهها نفر جانباز و بیش از دهها نفر هم ایثارگردارد.

روستایی محروم با مردمانی عرب زبان که مذهبشان شیعه و تا آخرین نفس هم جانشان را فدای کشور و رهبر عزیزمان می کنیم.اینک این مطلب را عنوان می کنیم تا همگی بدانند ما هم جامعه کوچکی از این کشور هستیم و براستی آیا کسی نیست که به فقرا و مردمی که نه پارتی دارند و نه صاحبی در این شهر دارند؛ کمکی کند؟!!.

چرا مردمان روستای اسلام آباد لیشتر باید در طول سالیان گذشته به مسئولین نامه بنویسند اما هیچ مسئولی هم جوابگو نباشد، و باید پرسید مسئولین عزیز چرا باید در یک روز حدود روستا به روستاهای همجوار ببخشیده شود؟!.

یک روز هم آثار باستانی روستا را به نام روستاهای دیگر ثبت و معرفی می کنند ،هرچنددر طول سالیان گذشته هم زمین های کشاورزی این روستا را به آقازاده های یاسوجی و دهدشت و دردانه های ساکن روستا می بخشند.

بنابراین تاکی باید مردم این روستا شاهد ظلم و جور باشند در طول سال گذشته چندین بار با مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان ،استان، بخشداری، فرمانداری و نیز با دفتر نماینده مکاتبه شد،که متاسفانه هنوز هیچ جوابی نگرفته ایم.

چرا هر روز باید شاهد لیست افرادی باشیم ،چند نفر هم که از اهالی همین روستا هستند که هم پول دارند و هم پارتی در ادارات؛این زمین های کشاورزی روستا را که حق و آرزوی هر جوان بیکار این منطقه است و باید یک هکتار از آن را آباد و خرج زندگی و معاش خانواده اش کند؛اما متاسفانه زمینهای موصوف که حق افراد بومی روستا است به غیر افراد ذی حق می رسد.

این درحالی است که اگر این زمین ها تقسیم شوند باید به جوان بیکار روستا برسد تا بروی زمینش کار کند و محصولش را به فروش رسانده و  امرار معاش خود و خانواده اش را تامین کند و یا به نوعی از از هزینه های گزاف زندگی برآید و یا هم تشکیل خانواده دهد .

مسئولین محترم از شما عاجزانه استدعا داریم که به داد این مردم مظلوم برسید و نگذارید که این بی عدالتی ها و نادیده گرفتن حق این قشر از مردم شهرستان موجب نارضایتی روستاییان و به پای نظام و انقلاب نوشته شود.

چرا آقایانی مانند "نیک پی" باید از یاسوج شبانه بیایند و 10هکتار زمین کشاورزی این منطقه را بکارد و برود.کمی تفکر کنید وقتی که در یک روستا با اعتقادات مردم بازی می شود وای به حال جاهای دیگر.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها