نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1397 - 13:05
امام جمعه گچساران گفت: از مسئولین تقاضا دارم که وقت بگذارند و دقت کنند و تلاش کنند و در میدان عمل جوابگو و پاسخگوی مشکلات مردم باشند،اتحاد، انسجام و تلاش برای حل مشکلات اشتغال جوانان و تلاش برای رفع مشکل گرانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه گفت:در این روز خلق حماسه ای باشکوه و تعیین کننده ای را داشتیم و این روز بزرگ را به همه ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی افزود:دشمن خیلی تلاش کرد که این راهپیمایی بسیار کمرنگ و با ذوق و شوقی کم انجام گیرد ،اما مثل همیشه از این یاوه گویی ها کور خواندند و ملت ایران در این روز به صورت خاص به میدان آمدند و هر کسی با هر تفکری به میدان آمدند و خیلی ها هم اشک شوق گریستند.

حجازی درادامه با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام راحل درباره ملت ایران تصریح کرد: امام راحل نسبت به ملت ایران جملاتی فرمودند:"که من با جرات مدعی هستیم که ملت ایران وتوده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیه السلام هستند".

امام جمعه گچساران اظهارکرد:امام(ره) می فرمایند:اینجانب هیچگاه نگفته و نمی گویم که امروز در ایران و این جمهوری به اسلام بزرگ با همه ابعادش توجه می شود و اشخاصی با همه جهالت و عقده و بی انظباطی برخلاف مقررات اسلام عمل نمی کنند، لکن عرض می کنم که قوه مقننه و قضاییه و اجراییه با زحمات جانفرسا کوشش در اسلامی کردن این کشور می کنند و ملت ده ها میلیونی نیز طرفدار و مدد کار آنها نیز هستند اگر این اقلیت اشکال تراش و کارشکن به کمک بشتابند تحقق این آمال آسانتر و سریع تر خواهد بود".

خطیب جمعه گچساران گفت:این چنین ملتی است که حضرت امام (ره)اینگونه معرفی می کنندو بعد یک انسان احمق و عقب افتاده در آنسوی عالم این ملت را نمی شناسند و بعد می گویند مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را جشن نخواهند گرفت؟!،که باید گفت احمق ها دیدید؟!،که جا دارد از همه ملت ایران و از همه کسانی که شرکت کردند صمیمانه تشکر می کنم و بویژه از مردم استان و ولایتمدار شهرستان گچساران نیز کمال تشکر دارم.

 وی افزود:از مسئولین تقاضا دارم که وقت بگذارند و دقت کنند و تلاش کنند و در میدان عمل جوابگو و پاسخگوی مشکلات مردم باشند با اتحاد، انسجام و تلاش برای حل مشکلات اشتغال جوانان و تلاش برای رفع مشکل گرانی داشته باشند و نیز توجه ویژه به فقرا ، نیازمندان و به آبرو و دین و معتقدات ملت احترام بگذارند.

حجازی بیان کرد:هیچ کجای عالم چنین ملتی را نخواهیم یافت ومسئولین هم قدر این ملت را در میدان عمل بدانند و ان شاءالله پاسخ عملی بدهیم و تلاش کنیم ملت هم تشکر کنند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به بیانیه بسیار مهم "گام دوم انقلاب" رهبر معظم انقلاب تصریح کرد:چهل سال با همه مشکلاتی که داشتیم گام اول بود و ترسیم گام دوم توسط جانشین امام زمان(عج)؛یعنی این ملت مامن و پناهگاهش انسان معصوم است و دشمنان این جایگاه والا را نمی فهمند.

حجازی گفت: دشمنان برای چنین ملتی برنامه ریزی نکنند و توصیه می کنم به سران نادان آمریکا ، اسکتبار و نیز سران منافق عربستان که عینک حماقت را از روی چشمتان برداریدو فهم پیدا کنیدو این ملت بزرگ را بشناسیدچرا که  از چهل سال قبل تاکنون تمام تصمیم هایتان در باره این ملت غلط ازآب درآمده است.

وی افزود:الان شهرستان ما میزبان برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان عشایر 9 استان جنوبی و مرکزی کشور است و به عنوان یک طلبه ،مقدم همه عزیزانی که از این استان ها و سایر شهرستان های استان تشریف فرما شده اند را گرامی می داریم و از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش تلاش و همت می کنند بازهم تشکر می کنم.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:نسل جوان را دعوت به مطالعه دقیق بیانیه مقام معظم رهبری می کنم و جوانان باید زندگی آینده خودشان را ترسیم کنند،چرا که آینده این مملکت و این ملت بسیار روشن خواهد بود.

وی رادامه با اشاره به اجلاس ورشو افزود:در ورشوی لهستان انسان های نادانی دور هم جمع شده اند و حرف های متناقضی هم می زنند درحالی که نتانیاهو نخست وزیر رژیم غیرقانونی اسرائیل گفته است که اهمیت نشست ورشو دراین است که اسرائیل و کشورهای عربی فرصت دارند که درباره پیشبرد منافع مشترک در زمینه جنگ با ایران بحث کنند؟!،که بلافاصله دفترش اصلاح می کند که در زمینه مقابله با ایران؟!!،یعنی سریع می فهمدکه این نخست وزیرشعور ندارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:این ملت در جنگ 8ساله با تمام دنیا جنگید در حالی که حتی سیم خاردار و هیچ امکاناتی هم دراختیارنداشت،امروز دشمنان خیلی ضعیف تر از گذشته هستند و ما امروز در جایگاه قدرت و عزت قرار داریم و اگر دشمنان حماقتی به خرج دهند بعدها دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود:وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست هم گفت که بدون مقابله با ایران صلح در خاورمیانه امکان پذیر نیست؟!!،در حالی که باید فهم داشته باشند و بگویند بدون موافقت ایران صلح در خاورمیانه امکان پذیرنیست،امروز انقلاب اسلامی جهان را از خواب غفلت بیدار کرده است.

حجازی تصریح کرد:استکبار جهانی امروز با پول های گاو شیرده گروهک های تروریستی را مجهز می کند و با حماقت جنایت های انجام می دهند و چند روزگذشته هم جمعی از مرزبانان سپاه کشورمان به مقام عالی شهادت نائل آمدندو ان شاءالله با عنایت امام زمان (عج)دشمنان به زودی چنان سیلی خواهند خوردکه تاکنون نخورده باشند.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی گفت:مقام معظم رهبری در این خصوص دستوراتی داشتند که ان شاالله عزیزان و مسئولان در اجرای دستورات رهبر انقلاب کوشا باشند،در قناعت کردن انسان بیشتر پیشرفت می کند تا اینکه انسان دست نیاز به سوی دشمن دراز کند.

وی درادامه با اشاره به وفات حضرت ام البنین(ع)مادر حضرت ابوالفضل علیه السلام گفت:این روز ،روزتکریم مادران و همسران شهداست و محضر همه خانواده های شهدا این مقام را تبریک عرض می کنم،حق همه مادران و خانواد های شهداء گردن همه ما خواهد بود و تلاش کنیم و به وظیفه مان در قبال خانواده های شهداء عمل کنیم.

حجازی درادامه با اشاره به انتخاب اولین فقهای شورای نگهبان  توسط حضرت امام راحل در سال 58گفت:این روز را  خدمت همه عزیزان شورای نگهبان  تبریک عرض می کنم،باید توجه داشت که در آنجایی که نباید کسی از فیلتر بگذرد، باید دقت کنند که نگذرد و در آنجایی که باید بگذر حق کسی ضایع نشودبا رعایت دقت و عدالت و همه بایدبه تصمیمات شورای نگهبان احترام بگذاریم.

انتهای پیام

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها