نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. بهمن 1397 - 6:47
تاجگردون:حيف بود اين روستای زيبا با كوچه باغ های منحصر به فرد سال های طولانی رها شده بود، اگر نگويند اين طرح ها را ما قبلا پيشنهاد داده بوديم. مثل تونل؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت در مجلس به همراه معاون روستایی بنیاد مسکن کشور و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از روستای دیل در حوزه بویراحمد گرمسیر گچساران بازدید کرد.

وی در این خصوص با کنایه نوشته است:پيشنهاد مي دهم از اين روستا و كارهای كه در اين چند سال انجام شده بازديد كنيد. بخصوص آنانی كه اهل ديل هستند و سابقه تاريخی آن را مي دانند.

چند روستای كنار هم كه بهم پيوسته نبودند و دارای تاريخ هستند. به كشيدن قريب به 40 كيلومتر خط گاز اين روستا دارای گاز شد. گازي كه قبلا مي گفتند منتفی شده است. روستا هدف گردشگری شده است و زيباترين طرحها در اين روستا اجراء شده است و بايد رفت و ديد.

 كار انتقال آب از چرزو به باغات با سرعت بسيار خوب در حال انجام است. چندين كانال بزرگ با سنگفرش های مناسب احداث شده و روستا از سيلابهای تاريخی نجات پيدا كرد. مناسبترين پارک و امكانات جانبی ساخته شده است.

 با احداث تونل در جوار يكی از مهمترين جاده های جنوب قرار خواهد گرفت، اورژانس، پايگاه سلامت و دهها طرح ديگر در اين منطقه اجراء شده است. اميدوارم مردم همكاری بيشتري انجام دهند تا به هدف مناسب روستای نمونه دست پيدا كنيم؛ حيف بود اين روستای زيبا با كوچه باغ های منحصر به فرد سال های طولانی رها شده بود. اگر نگويند اين طرح ها را ما قبلا پيشنهاد داده بوديم. مثل تونل؟!

انتهای پیام

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سراسر کشور از این طرح ها اجرا شده است .چرا دروغ تحویل مردم می دهید چرا اهل رسانه سکوت کرده اند و با کلا بی اطلاع از خدمات دولت هستند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها