نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1397 - 12:47
سردار لیالی گفت:۷۰درصد از مشکلات کشور مربوط به درون کشور است و آنوقت وزیری افتخارش این است که حتی یک مسکن مهرهم نساخته است، مسئولین اجرایی بدانید که وامدار این ملت و نوکران این مردم هستید و سرتان را زیر برف نکنید چرا که مطالبات اقتصادی مردم همچنان پابرجاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار رحیم لیالی ازمعاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پایانی یوم الله ۲۲بهمن در جمع مردم گچساران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت:با توجه به چند مسئله مباحثم را مطرح می کنم درحالی که ۷۰درصد از مردم مملکت ما انقلاب را ندیدند و در میان همه انقلاب های جهان، انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در تمام دنیاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز تبدیل به درخت تناوری بنام چهل سال شرف و عزت و افتخار شده است.

لیالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب تصریح کرد:انقلاب اسلامی با ۲۳۰هزار خون شهید در عرصه خدمت رسانی چه کرده است؟درحالی که در تمامی عرصه هاچه سیاسی،فرهنگی،عمرانی،اقتصادی،اجتماعی و دیگر موارد انقلاب خدمتی که به مردم کرده است که در تاریخ ایران کم نظیر است و البته حق مردم فراتر از این موضوعات است.

وی افزود:در عرصه های مختلف رشادت ها و جانفشانی ها مردمان این استان را بارها دیده ام،اما باید این حقیقت را پذیرفت که در تاریخ ایران اینگونه به ملت خدمت نشده است.

لیالی اظهار کرد:درواقع باید گفت که ما برای این انقلاب اسلامی چه کاری کرده ایم؟و این هنر امام راحل بوده است که همین الان مردم فدایی انقلاب و نظام اسلامی خود هستند.

وی تصریح کرد:انقلاب ما  انفجارنوری بود که امام بزرگوارمان از دل قرآن بیرون آورد و به قلب این ملت ایمان و عزت و اقتدار داد.

لیالی افزود:یکی از اندیشمندان غربی می گفت وقتی ادیان دیگر را بررسی کردم تنها یک دین را پیدا کردم که ارتباط با رسول اکرم(ص) را قطع نکرده است وآن اسلام با گفتمان شیعی و اندیشه ولایت فقیه است که این مهم را تحقق بخشیده است.

وی تصریح کرد:غرب و شرق ازپیروزی  انقلاب اسلامی با گفتمان شیعی متعجب شدنددر حالی که دردوران انقلاب همه جریان ها زیر بیرق امام راحل گرد هم آمدند.

لیالی گفت:انقلاب ما یک عیار بنام امام و امت دارد و این جریان اصیل انقلاب هیچکسی را سند ششدانگ نداده است.

وی اظهار کرد:آیا مجلس و قوه مجریه دوستدارغرب می تواند این مسیرنورانی انقلاب را طی کند؟ رهبری فرمودندکه ۲۲بهمن روز شکوه اقتدار و اتحاد ملت است.

لیالی افزود:اگر مشکلات اقتصادی داشته باشید دشمنان شادمان خواهند شد،این بیان صریح قرآن است و تنها انقلابی است که تمام بحران های موجود در دنیا که برای نظام های سیاسی تعریف شده است را از پیش رو برداشته است،تنها انقلاب اسلامی ایران است

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی جنگ را تبدیل به عزت و افتخار کرد،در این عرصه ها هزینه های زیادی کرده ایم و درجنگ هزار میلیارد هزینه کرده ایم که پول ۸۴سال کشور می شود،در حالی که هزاران شهید و هزاران جانباز داده ایم.

وی افزود:در سال ۸۳آمریکا حتی جرات نداشت به عراق حمله کند؛امروز هم دشمن جرات حمله به کشورمان را نخواهد داشت ،اما انتظار این است که شما مسئولین اجرایی وامداراین ملت هستید و نوکران این مردم هستید و این ننگ باشدکه اگر بخواهم در یک انتخابات ۵میلیارد تومان هزینه کنم.

وی افزود:مسئولان سرتان را زیر برف نکنید چرا که مردم بصیر و هوشیار هستند و مطالبات اقتصادی مردم همچنان پابرجاست،امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که مردم آرمان های امامشان را باور دارند.

لیالی تصریح کرد:رهبر انقلاب از سال ۶۸به صورت غیر مستقیم و در سال ۷۳ هم به صورت مستقیم ودراین ۱۹سال باز هم می فرمایند سال اقتصادی؟!؛امروز این مشکلی که می خواهند ایجاد کنند وغربی ها اگر همه توانشان را بکار بگیرند تنها می توانند ۳۰درصد در کشورمان مشکل ایجاد کنند.

وی افزود:۷۰درصد از مشکلات کشور مربوط به درون کشور است و آنوقت وزیری تنها افتخارش این است که حتی یک مسکن مهر نساخته است.

وی گفت:قدرت را زمانی که قدرت وجود دارد بایدنقد کرد،مسئولین باید تک تک به این ملت فهیم و بزرگوار جواب دهندوپاسخگوی مشکلات مملکت باشند.

لیالی تصریح کرد:این درد را باید کجا بگوییم، درحالی که امروز هم سید حسن نصرالله و هم شیخ زکزاکی به مسئولین ما پیام تبعیت از ولایت می دهند.

وی درادامه افزود:باید این نکته را توجه داشته باشیم که اگر ارتباط بین امام و امت برقرار باشد مردم مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها