نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1397 - 12:58
امام جمعه گچساران گفت:بحث اختلاس ،بی عدالتی ،تبعیض،پارتی بازی و رشوه گیری متاسفانه در مملکت مردم را آزار می دهد، این دیگر بحث تحریم نیست و زیبنده مسلمان و شیعه در نظام اسلامی نیست و باید این موضوعات تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت:این روز را به محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم و ان شاءالله خداوند توفیق دهد که به وظایفمان در راه حق بهتر عمل کنیم و این مسیر را گم نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به یوم الله 22بهمن افزود:با پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن، نظام طاغوتی هم محو شد و حکومت اسلامی تشکیل شد و حضرت امام (ره)با این انقلاب سند ننگین بردگی ملت ایران تحت عنوان قانون کاپیتولاسیون را ملغی کردند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:ملت ایران حر و آزاده است ، برده و مملوک نیست و آن کسی که باید مملوک و برده باشد کافر است ؛ تسلط مومن باید برکافرباشد اما حکومت خاندان پهلوی رسم بردگی را درکشور حاکم کرده بودند.

وی گفت:امروز در تمام عالم و دراین کره خاکی حکومت و نظامی به اقتدار و عزت نظام اسلامی نمی توانید پیدا کنید و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برهمه ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنم.

حجازی در ادامه تصریح کرد:حضرت امام (ره)فرمودند این ملت اگر همه با هم باشند هیچ قدرتی نمی تواند خدشه ای به آن وارد کند یعنی باید تلاش کنیم با اتحاد و انسجام محکم و با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه گچساران درادامه گفت:به عنوان یک طلبه توصیه می کنم به همه تصمیم گیران کشور و خصوصابه کسانی که اهل مذاکره اند ،به کسانی که دیدگاه و تفکرات مذاکره ای ذلت باردارند، این را نمی گویم که با مذاکره مخالف هستیم اما مذاکره ای عزت مندانه و مذاکره ای که نشان دهد که برده نیستیم.

وی اظهارکرد:توصیه می کنم این نکات را ببینند و به ملت آبرومند ایران اسلامی آنگونه که باید خالصانه خدمت کنند و از این ملت با عمل صادقانه و خدمت تشکر کنند و خود مسئولین متحد و منسجم شوند.

امام جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: بحث اختلاس ،بی عدالتی ،تبعیض،پارتی بازی و بحث رشوه گیری متاسفانه در مملکت وجود دارد و مردم را آزاد می دهد، این دیگر بحث تحریم نیست و زیبنده مسلمان و شیعه در نظام اسلامی نیست و باید این موضوعات تمام شود که در غیراین صورت ملت به تبعیت از منصب ولایت تصمیم خواهد گرفت و  آنروز کاری از عهده آنها برنخواهد آمد.

حجازی در ادامه با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص 22بهمن گفت: رهبری فرمودند:22بهمن تحولی در کل تاریخ بشر و در کل تاریخ جهان بود ،22بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه ای رخ داد که جهان را تکان داد و امروز در اقصی نقاط عالم اندیشمندان و فرهیختگان مطالعه و بررسی می کنند که ملت ایران چکاری انجام دادند که اینگونه آبرومند شده اند.

وی افزود:امروز نسل جوان باید به خود ببالند که این ملت چه اقتدار و عظمتی دارد، به خیانت برخی ها در درون کشور نگاه نکنید ،به نادانی برخی انسان ها در درون کشور توجه نکنید و به کنه موضوع نگاه کنید چرا که شما در عالم ملتی بزرگ و با عزت هستید و نکند دوباره دشمن بخواهد به وسیله برخی انسان های درون کشور ما را دوباره برده خویش کند.

خطیب جمعه گچساران گفت:ان شاءالله در روز دوشنبه همه و همه و با شکوه هرچه تمامتر در راهپیمایی روز 22بهمن شرکت کنیم و مشت دیگری بردهان استکبار بزنیم و به دشمن بگوییم که کوچکتر از آن هستی که بخواهی برای این ملت تصمیم بگیری.

وی درادامه تصریح کرد:تشکر ویژه ای از مدیرصدا و سیمای استان دارم ،صدا و سیمای جمهوری اسلامی باید در طراز جایگاه جمهوری اسلامی قرار گیرد و گاهی مسائلی پخش می شود که در طراز و درشان نظام اسلامی نیست و بهتر است آنچیزی که به درد دنیا و قیامت مردم می خورد پخش شود و حقایق شهرستان گچساران را نیز ببینند.

حجازی در ادامه تصریح کرد:از دستگاه محترم قضایی تشکر ویژه ای داریم که خاصه در این چند ماه اخیر تلاش هایی انجام داده اند و با مفسدین و اهل اختلاس برخورد می کنند اما یک تقاضایی کرده بودیم که در اعلام اسامی هم دقت کنند و اگر قرار باشد اینگونه اعلام شود خیلی از انسان های دیگر در کشور بسیار جرمشان سنگین تر بود.

وی افزود:تقاضا دارم بررسی شود که هم دلجویی بفرمایند و هم به نحوی اعاده حیثیت شود که برخی مسائل سیاسی دخیل در این موضوعات می شود که آن موقع شاید بحث های دیگری بوجود بیاید.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها