نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1397 - 12:46
امام جمعه گچساران گفت:پـیـروزی انـقـلاب اسـلامـی ایـران توانست معادلات سیاسی جهان را برهم زده و با ارائه نوعی حـکـومـت دینی، دین را در تمام عرصه‌ها مطرح کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز ۱۲بهمن ماه سالروز ورود ظفرمندانه حضرت امام(ره)به میهمن اسلامی است و بنا این است که انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور مهدی موعود(عج) باشد.

وی افزود:مقام معظم رهبری اشاره ای فرمودند که راز قدرت معنوی و رمز عظمت حضرت امام(ره) این است که آن شخصیت بزرگ در همه کارها فقط خدا را می دیدند و فقط بندگی خدا را می کردند.

حجازی اظهارکرد:امروز باید همه حواس ها جمع باشد و این موضوعات مهم است و مردم باید بدانندکه چه خبر است باید از مبانی حق دفاع کرد ، نسل جوان ما باید با درک ترفندهای مختلف دشمن در زمینه های فردی و اجتماعی این نقشه های دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:پـیـروزی انـقـلاب اسـلامـی ایـران توانست معادلات سیاسی جهان را برهم زده و با ارائه نوعی حـکـومـت دینی، دین را در تمام عرصه‌ها مطرح کند. ظهور این حکومت دینی که بیانگر جامعیت دین اسلام بود، بیگانگان را به فکر مقابله با این انقلاب انداخت.

وی افزود: امروز شبه افکنی و تفرقه افکنی برخی ها راهی برای به انحراف انداختن نسل جوان شده است که باید در این زمینه هم هوشیار بود و درحقیقت ترفند دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد جامعه است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: بزرگترین درسی که حضرت امام راحل به همه مردم و مسئولان دادند عمل انقلابی و با بصیرت بود و توصیه حضرت امام(ره) به همه این بود که ملت هوشیار، بیدار و مراقب باشید سیاست بازان پیوسته به غرب و شرق با وسوسه های شیطانی شما را به سوی این چپاولگران بین المللی نکشانند،که باید با پشتکار و توان خود به قطع وابستگی ها همت گمارید.

حجازی تصریح کرد: تربیت اخلاقی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و جامعه باید اینچنین مدیریت شود، برپایه سیره و مشی اهل بیت علیهم السلام.چرا که ریشه مشکلات و معظلات جامعه از بی اخلاقی ها درجامعه است و باید بدانیم که اتحاد در زیر سایه ولایت امکانپذیر است.

خطیب جمعه گچساران درادامه با اشاره به آیین رونمایی از تندیس خلبان شهید "امیدبخش "تصریح کرد: از تشریف فرمایی تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به شهرستان گچساران جهت رونمایی از یادمان شهیدخلبان "ابراهیم امیدبخش" صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

حجازی بیان کرد:۱۹بهمن ۵۷نیروی هوایی کمر رژیم پهلوی را شکست و رسما با حضرت امام (ره)بیعت کردند و در دوران دفاع مقدس هم رشادت ها و جانفشانی ها از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها