نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1397 - 10:01
مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید گچساران پنج‌شنبه ساعت ۹ در محل سالن اجتماعات آزادی شرکتنفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،عبدالرحیم رحیمی، فرماندار کنونی گچساران پنج‌شنبه هفته جاری تودیع و "علی خان‌پایه" جانشین وی خواهد شد،این مراسم ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

علی خوان پایه که  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمدبوده در حکمی جانشین عبدالرحیم رحیمی شده است.

بروجرد از شهرستان‌های استان لرستان مقصد بعدی عبدالرحیم رحیمی است که وی قرار است فرماندار این شهرستان شود.

هرچند عبدالرحیم رحیمی بعد از حدود ۵ سال خدمت به عنوان فرماندار گچساران به زودی جای خود را به فرماندار جدیدخواهند داد،اما وی در اواخر بهمن ماه سال 92 سکان فرمانداری گچساران را به دست گرفت و یکی از طولانی‌ترین دوره‌های فرمانداری این شهرستان و نیز استان کهگیلویه و بویراحمد را تجربه کرد.

در حالی که قانون منع بازنشستگان شامل حال فرماندار گچساران نشده و رحیمی می توانست حداقل تا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی همچنان به عنوان فرماندارگچساران به مردمان دیار بام نفت ایران خدمت کند اما به دلایلی هنوز این اقدام مسئولان بالا دستی در تغییر فرماندار گچساران مبهم مانده است؟.

اما این سئوال همچنان درذهن شهروندان باقی مانده است که آیا این تغییر برای اصلاح بیشتر امور است در حالی که نام عبدالرحیم رحیمی درچند سال اخیرهم به عنوان فرماندار برتر در سطح استان وهم به نوعی به عنوان فرماندار برتر کشوری مطرح شده است!؟ یا هم استارتی برای انتخابات آینده مجلس در این شهرستان خواهد بود؟.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها