نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1397 - 12:50
رئیس دانشگاه پیام نور گچساران گفت: به هیچ عنوان ملاحظه ای نداریم، برادرِ فرماندار که هیچ، برادرِ رئیس جمهوری هم باشد، طبق آیین نامه انضباطی حتما برخورد می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر می شود مبنی براین که برادر فرماندار گچساران که در دانشگاه پیام نوراین شهر مشغول به تحصیل است امتحانی داشته است و برادر دیگر فرماندار نیز کارمند این دانشگاه بوده که به سراغ مسئول حراست دانشگاه می رود و به او می گوید که اجازه دهد که برادرش در امتحان تقلب کند؟!!.

این حرف کارمند دانشگاه با مخالفت جدی مسئول حراست دانشگاه روبه رو می شود و در نهایت به برادر فرماندار می گوید که بنده را بخاطراین موضوع تهدید نکن! که پس از رد و بدل شدن این صحبت ها، برادردیگر فرماندارگچساران که سر جلسه امتحان قصد تقلبی دارد با واکنش همین مسئول حراست دانشگاه روبه رو می شود  که درادامه  شخص دانشجو ،مسئول حراست دانشگاه را به باد کتک می گیرد به گونه ای که او را برای درمان به بیمارستان منتقل می کنند!!!.

کیانوش پلوان، رئیس دانشگاه پیام نور گچساران در خصوص این ماجرا گفت: این اتفاق که در روز گذشته رخ داد و متأسفانه برخوردی میان دانشجو و مسئول حراست این دانشگاه  صورت گرفت.

وی افزد:در این باره که گفته اند که شخص دانشجو به مسئول حراست دانشگاه  گفته است که "اجازه بدهید تقلب کنم" اصلا صحت ندارد درحالی که  مراقب بالای سر دانشجو بوده و دانشجو هم دراین هنگام عصبی شده است.

پلوان در ادامه  با اشاره به درخواست برادر دانشجو برای اجازه تقلب از مسئول حراست دانشگاه، تصریح کرد: این حرف دروغ است، برادر دیگر فرماندار که کارمند دانشگاه است، هیچ نقشی در این ماجرا نداشته است.

رئیس دانشگاه پیام نورگچساران گفت: من در مرخصی بودم و اولین کسی که با بنده تماس گرفت و خیلی هم از این اتفاق ناراحت بود، همین کارمند دانشگاه بود که برادر دیگر فرماندار است.

وی تصریح کرد:سرجلسه امتحان مراقب امتحان بسیار نزدیک به شخص دانشجو بوده که دراین بین احساس می کند که فرد دانشجو می خواهد تقلب کند و با او برخورده کرده است که درادامه دانشجو هم از سر جایش بلند می شود  و مراقب را نیز کتک می زند.

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران در ادامه تصریح کرد: دراین خصوص به هیچ عنوان هیچ گونه ملاحظه ای هم نخواهیم داشت و برادرِ فرماندار که هیچ، برادرِ رئیس جمهوری هم باشد، طبق آیین نامه انضباطی حتما برخورد خواهیم کرد.

پلوان افزود:نه تنها این امتحان بلکه احتمالا ترم این دانشجو، حذف و اخراج خواهد شد، یا حداقل دو ترم به بالا، تعلیق می شود و همان طور که گفتم باید آیین نامه را دقیق بخوانیم و ببینیم قانون در مورد او چه می گوید چون سرخود نمی توانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها