نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1397 - 21:05
نماینده شهرستان های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نسبت به حکمی که توسط بازرس ویژه قوه قضائیه امروز در جمع خبرنگاران منتشر شد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون در واکنش به صدرو احکام قضایی علیه اردلان زینل‌زاده شهردار سابق دوگنبدان، معاونانش و چند مدیر استانی نوشته است:

امروز در خبری آمد که قوه قضاییه توسط جناب آقای اژه ای برخی احکام در خصوص برخی از مدیران کشور را که مشکل مالی دارند به اسم نام بردند. فارغ از هر نوع نگاه سیاسی که داشته باشیم این چند نفر اعلام شده از شهر من بدلیل تخلف نه چندان بزرگ اداری به عنوان افراد مشکل دار اقتصادی مطرح شدند.

اقای زینل زاده شهردار پاکدست شهرم که چند سال خدمت صادقانه داشتند’ علیرضا پناهپوری انسان شایسته و پاکدستی که فقط یک امضاء برای جابجایی یک اعتبار از دستگاهی به دستگاه دیگر داشت و دکتر جعفر گوهرگانی که سی سال از خدمتش ذره ای آلودگی مالی نداشتند و به زعم مسئولین محترم قضایی تخلف در جذب نیرو داشتند.

آقایان محترم مسئولین محترم قضایی درست است که این روزها هر گوشه یک اتفاق خاص صورت میگیرد ولی خدایی موضوع آقایان نه اختلاس است و نه حیف و میلی بوده بلکه برای انجام کاری یک تخلف انجام داده اند که البته حتما باید اداء کنند ولی آیا شایسته است در کنار این سلاطین دزد این انسانهای شایسته هم ردیف شوند. لطفا رافت، عدالت و آبروی انسانها را ببینید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها