نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1397 - 0:01
بیانیه جوانان انقلابی گچساران در خصوص حواشی راهپیمایی ۹ دی /
مردم به عربده کشی‌های تهی مغزان سیاسی پایان دهند/موج سواری دیگربس است!
آن چه که در راهپیمایی ۹ دی ۹۷ در گچساران اتفاق افتاد و شعارهایی که با عنوان مرگ به خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی(که منظور خاندان هاشمی بوده )نه توهین بوده نه کذب بوده و نه دسیسه که شما از ان استفاده ابزاری نموده و مینمایید بلکه برداشت صادقانه و یک جوان پاک سرشت ازخیانتهایی که شما خود از عوامل آن هستید بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان انقلابی سربازان سیدعلی بیانیه‌ای در خصوص راهپیمایی ۹ دی و حواشی آن صادر کرده‌اند که در این پایگاه خبری می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
مردم خداجوی گچساران ، مجموعه های فرهنگی خط امام ره و رهبری ، هیئات مذهبی وعاشقان حسینی(ع)انچه مسلم است یکی از دلائل مهم پیروزی انقلاب اسلامی همراهی احاد مردم در کنار امام ره وتبدیل شدن یک ملت جدا از هم به امتی خدا جو وحق طلب چون یک یدواحد بود که امروز ایران را درجهان از جهات مختلف بخصوص استکبار ستیزی متمائز ودر جایگاه خود تثبت نموده است .و تنها یک جمله امام ره نشانه پاسداشت مردم در هر برهه از زمان بوده وهست انجا که فرمود مردم ولی نعمت ما هستند .

مشروعیت بخشی به این نظام مقدس متکی به آرای همین مردم بوده اما پس ازگذشت اولین روزهای پیروزی انقلاب دشمنان دست بکار شده واین دشمنی باشدت بیش از پیش ادامه دارد .انچه که باعث کم اثرشدن عملکرد دشمن بوده باز رابطه مستقیم همراه با اطمینان والفت فیما بین امام ره و سپس جانشین به حق ایشان امام خامنه ای با اقشار مختلف مردمی بوده است .

ودشمنان داخلی و خارجی سالهاست به این نتیجه رسیده اند شکست جمهوری اسلامی ممکن نیست مگر با گرفتن عوامل وحدت افرین بعنوان اصلی ترین حربهواما با توجه برمروری به عملکرد افراد احزاب و فرمایشات رهبر عزیزمان در دو دهه اخیر در مواجهه با مسائل پیش امده بخصوص فتنه ۹دی ۸۸ که با بصیرت ومدیریت رهبری ومتابعت شرافتمندانه مردمی به شکست توطئه گران انجامید تاکتیکهای دشمنان تغییر و باعث مشارکت و اتحادی نامیمون برای دشمنان جمهوری اسلامی گردیدتا از هر راهی بتوانند با انتقام از مردم مقاومت مردمی که سد پیشبرد نیات سوء انها بوده است را در هم شکنند .

اما به فضل الهی نتیجه معکوس و به جز خفت و خواری برایشان حاصلی در بر نداشته درمجموع یک نکته قابل ذکر است و آن اینکه اکثر گروهای سیاسی خواسته یا ناخواسته بستری برای نفوذ دشمنان بوجود آورده اندو بیشترین ضربات ومهلکترین ضربات توسط اصلاح طلبان مخصوصا در پیکره دولت روحانی به اسلام اصل نظام – ایران – ملت در همه زمینه ها بوده است و همکاری موسوی کروبی خاندان هاشمی  و درکمال تاسف همراهی بعضی ازخاندان امام ره و افرادی چون علی مطهری و. . . . . . بی تاثیر نبوده و کاملا مشهود آن چه که در راهپیمایی ۹ دی ۹۷ در گچساران اتفاق افتاد و شعارهایی که با عنوان مرگ به خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی(که منظور خاندان هاشمی بوده )نه توهین بوده نه کذب بوده و نه دسیسه که شما از ان استفاده ابزاری نموده و مینمایید بلکه برداشت صادقانه و یک جوان پاک سرشت ازخیانتهایی که شما خود از عوامل آن هستید بوده است و حقیقتی غیر قابل انکاردلسوزی شما برای مرحوم رفسنجانی نیست و نبوده شما به عنوان اصلی ترین عوامل نفوذو مخرب شخصیت مرحوم هاشمی دربسیاری از نقاط ایران هشیاری مردم را بخوبی رصد کرده ومیدانید مردم با چه خشم ونفرتی بشما مینگرند ازطرفی شبهات منفی که از شخصیت مرحوم هاشمی در اذهان مردم نقش بسته از القائات و از تبلیغات منفی و عملکرد شما و فرزندان ناخلف وی بوده است، لذا بدون تعارف باید گفت سایه شوم شما والبته همه گروه ها باهرنامی که همراه وهمقدم با شما به مردم و آرمانهای انان خیانت کرده اید وهرروز به نحوی از انحا منجربه جریحه دار شدن عواطف واحساسات مردمی شده چیزی بهتر از مرگ نبوده و باید برچیده شود

تنها اشتباه این برادر عزیز نگفتن مرگ بر فایزه یا مهدی هاشمی بوده است لازم است یاد اوری نمایم که این عزیز به محض پی بردن به اشتباه خویش صراحتا ، صادقانه وشجاعانه با ارسال بیانیه ضمن عذر خواهیتوضیحات لازم را ارائه نموده است .

لازم است عموم مردم خداجوی گچساران و مجموعه های فوق الذکر با وساطت و حمایت بیدریغ خود به عربده کشی‌های تهی مغزان سیاسی پایان داده و مسئولین سیاسی و انتظامی گزارشی از وضعیت معیشتی و اعلام نارضایتی مردم را ازسوء مدیریتهادرهمه ابعاد بخصوص وضعیت اقتصادی ومعیشتی را صادقانه به دولت منعکس نمایند، مردم نباید هزینه بی مبالاتی احزاب و یا دولتها شوند موج سواری بس است

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
(جوانان انقلابی سربازان امام سیدعلی)گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها