نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1397 - 12:27
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: اشتباهی که در مراسم ۹دی گچساران به وقوع پیوست اقدامی بسیار ناپسند و غیرقابل دفاع است که امیدواریم متولیان امر این ماجرا را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند و با شخص یا اشخاص خاطی برخورد های قانونی را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دوره آموزشی یک روزه،ویژه بخشداران ومعاونین فرمانداران استان در سالن جلسات فرمانداری گچساران و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید مرتضی سجاد پور ،معاون فرماندار گچساران در این دوره آموزش ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان دراین کارگاه آموزشی گفت: این دوره آموزشی حرکت جدیدی در جهت انتقال تجربیات و تبادل اندیشه ها است که بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود:درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که همه وظیفه داریم که نسبت به معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب به مردم همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم.

سید علی پرواز، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دوره آموزشی در سخنانی به نحوه فعالیت های آموزشی ، کیفیت بخشی دوره ها و نیز ضرورت و اهمیت آموزش های مصوب  تاکید.

وی درادامه افزود: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی و تجربی بخشداران و معاونین فرمانداران استان به جهت بروز کردن اطلاعات و کسب آگاهی‌های لازم بسیار راهبردی و ضروری خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد درادامه اظهارکرد:این استان از ۸حوزه فرمانداری و ۱۹بخشداری برخوردار است و در حیث سیاسی و انتخابات نیز داری سه حوزه انتخاباتی است.

وی تصریح کرد:از لحاظ سیاسی و انتخاباتی سه حوزه گچساران و باشت،بویراحمد و دناو نیز حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ است که شهرستان های چرام،کهگیلویه،لنده و بهمئی را در بر می گیرد.

پرواز درادامه با اشاره به اتفاقات ۹دی گچساران نیز تصریح کرد:اشتباهی که در مراسم ۹دی گچساران به وقوع پیوست اقدامی بسیار ناخوشایند،ناپسند و غیرقابل دفاع است.

وی افزود:امیدواریم متولیان امر این ماجرا را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند و با شخص یا اشخاص خاطی برخورد های قانونی را انجام دهند.

پرواز درادامه گفت:درحقیقت این اتفاق زیبنده گچساران و نیز استان کهگیلویه و بویراحمد نبود،چرا که مردمان این دیار اصالت هایی دارند که مبتنی براین اصالت ها نیز حرمت هایی را قائل هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمداظهارکرد:این رخداد به هیچ عنوان قابل دفاع نخواهد بود و خدا را شاکریم که نسبت به این اقدام نیزمواضع مناسبی در تقابل و محکومیت این اتفاق صورت گرفت.

وی درادامه اظهار کرد:باید گفت که بهترین کار و اقدام در این خصوص برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی خواهد بود.

سید محمد کاظم نظری،معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این دوره آموزشی  در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی نیز گفت:این اولین نشست آموزشی در سال جاری است که در راستای آموزش و توانمندسازی نیروهای سیاسی و نیروهای وزارت کشور،بخشداران و معاونین فرمانداران استان برگزار شده است.

وی افزود:برای این دوره اساتیدی از استان های دیگر و نیز این استان دعوت شده اند که امیدواریم این آموزش ها به بهتر شدن شدن بخش ها و فرمانداری ها کمک کند.

نظری تصریح کرد:میزبان این دوره آموزشی شهرستان گچساران است که جا دارد تشکر ویژه ای هم در این خصوص از متولیان امر داشته باشیم،لازم است هر از گاهی اطلاعات تجدید شوندو در این دوره های اموزشی مسائل جدیدتر و سیاست های دولت نیز ارائه شود.

وی تصریح کرد:به هرحال در راستای ارتقای آگاهی و دانش بخشداران این دوره ها برگزار می شوند،گاهی بخشداران تغییر می کنندکه نیاز است  مجدد آموزش های داده شود و گاهی هم برای بخشداران قدیمی هم به نوعی تجدید و یادآوری خواهد بود.

وی گفت:مسائل مطرح شده دراین دوره بحث وظایف بخشداران و معاونین فرمانداران استان است که چگونه با سایرارکان حاکمیتی تعامل برقرار کنند و دربخش ها چگونه با نخبگان و ذی نفوذان ارتباط و تعامل برقرار کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:پیگیری طرح ها و پروژه ها و نیز دیگر مسائلی که مرتبط با وظایف بخشداران و معاونین فرمانداران است دراین دوره نیز آموزش داده می شود.

نظری درادامه تصریح کرد:به هرحال این دوره آموزشی  کمک خوبی برای عزیزان است که بتوانند وظایفشان را به نحو شایسته انجام دهند.

تصاویر این نشست آموزشی را درادامه مشاهده نمایید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها