نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1397 - 14:08
امام جمعه گچساران گفت:در ۹دی همه کسانی که برای این مملکت دل می سوزاند به دشمنان و سران فتنه نه گفتند در مراسم ۹دی گچساران یک اشتباه جزیی صورت گرفت که این اقدام را هم محکوم می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در نشست با خبرنگاران در خصوص اتفاقات راهپیمایی۹دی این شهرستان گفت:در قرآن یک راه مستقیم وجود دارد و وظیفه داریم در تمامی مراحل زندگی دنبال رو قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشیم.

وی افزود:قبل از انقلاب دشمنان تمام تلاش خودرا کردند که انقلاب به پیروزی نرسد و بعد از انقلاب هم به روش های مختلف از جنگ گرفته تا ترور و فتنه ها هم مشکلاتی علیه نظام بوجود آوردند.

حجازی تصریح کرد:در جریان سال ۷۸هم بحث فتنه بود ، درسال ۸۸هم فتنه ایجاد شد و درسال ۹۸هم دشمنان هم با همکاری برخی عوامل نفوذی در درون کشور دنبال فتنه جدیدی هستند.

امام جمعه گچساران بیان کرد:در فتنه ۸۸ دشمنان و عده ای در درون، نظام را به چالش کشاندند درحالی که عده ای هم در داخل کشور هنوز هم در این خصوص اعلام برائت نکرده اند .

حجازی افزود:اینکه به اوج اعتقاد این ملت توهین شود ، به خیمه عزای اباعبدالله علیه اسلام بی حرمتی کنند و عکس امام راحل را هم پاره کنند؛توهینی بس بزرگ به همه ملت ایران بود.

وی گفت:تعداد قلیلی در این حوادث۸۸ فریب خوردند و حدود ۸ماه آرامش و امنیت را از این مملکت گرفتند و با اقداماتشان دشمنان نظام را شاد کردند و دشمنان هم در آن زمان احساس وجد می کردند.

امام جمعه گچساران گفت:با تدبیر و مدیریت رهبری و مردم بصیر و همیشه درصحنه انقلاب اسلامی راه فتنه مسدود شد اما متاسفانه به طور کلی ریشه فتنه هنوزخشک نشده است.

وی گفت:بعد از ۸ماه همه ملت متحد و منسجم در ۹دی ۸۸حماسه آفریدند و دست رد به سینه دشمنان انقلاب زدند و نظام  اسلامی را تثبیت کردند، که هرساله مردم حماسه بزرگ ۹دی را گرامی می دارندو برخی از نفوذی ها که چراغ سبز به دشمن نشان دادند در این روز هم ناکام ماندند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:در سراسر کشور امسال هم در روز ۹دی ، مردم پای کارآمدند و هم از مسببین فتنه و هم از عاملان فتنه اعلام برائت کردند که از همه ملت ایران وبویژه مردم گچساران دراین خصوص تشکر می کنم که حماسه ای بزرگ در این شهر خلق کردند

. حجازی بیان کرد:در مراسم امسال ۹دی گچساران البته فردی ، نقصی را ایجاد کرد که هیچ نهادی ، گروهی و شخصی در این مورد دخیل هم نبوده است و فردی براساس احساسات اشتباهی انجام داد؛برای شخصیتی که رهبرمعظم انقلاب بر پیکرش نماز خواندند احترام بسیاری قائل هستیم و با بی حرمتی و حرمت شکنی ایشان هم مخالف هستیم.

وی افزود:اصل راهپیمایی۹دی کار بجایی بود و قابل تحسین بود که از مردم ولایتمدار و نیز همه جریان ها و گرو های سیاسی که حضور داشتند هم به نوبه خودم از این حضور حماسی و پرشورتشکر و قدردانی می کنم .

 وی اظهار کرد:راهپیمایی ۹دی نکات برجسته زیادی داشت و تقاضا دارم که نکات برجسته را نشر بدهیم تا دشمنان در برون و جیره خواران در درون حساب کار دستشان بیاید،در ۹دی همه کسانی که برای این مملکت دل می سوزانند به دشمنان و سران فتنه نه گفتند هرچند دراین مراسم یک اشتباه جزیی توسط فردی صورت گرفت  که این اقدام را هم محکوم می کنیم .

حجازی افزود:اما اینکه برخی ها اصل حماسه ۹دی را بخواهند زیر سوال ببرند نکته قابل تاملی است؟، که چرا اصل موضوع و حماسه باشکوه ۹دی مردم باید به حاشیه برده شود! که همه باید تلاش کنیم زمینه نقاق ایجاد نشود و همه باهم متحد بود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:اما اگر کسانی اهدافی دارند و اصل ۸ ماه فتنه ۸۸را که مملکت رنج ها کشیدند ،بخواهند به حاشیه بفرستندکه باید این موضوع به وضوح روشن شوند ،صد البته سران فتنه معلوم هستند و مقام معظم رهبری هم بارها بر عمق و خطر عمیق فتنه تاکید کرده اند.

وی تصریح کرد: هم مردم بصیر و هم مسئولین محترم گچساران با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۹دی حسابشان را از فتنه گران و حامیان آنها جدا و هم ازآنها اعلام برائت کردند،اما آنچه که برای ما مهم است نظام و مملکت و شرف و دین ماست وباید به جای پرداختن به حواشی بی مورد تلاش کنیم مشکلات مملکت حل شود.

حجازی گفت:باید وقت را برای حل بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی مردم صرف کرد که از ضروریات اصلی جامعه به شمار می رود ، باید با بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه راه نفوذ دشمنان را سد کرد و وقت را صرف حل مشکلات گرانی،بی عدالتی ها،بیکاری و مشکل ازدواج جوانان کرد.

وی تصریح کرد:باید هم مردم و هم مسئولین با وحدت و همدلی در کشور  فقر زدایی کنند و باید تلاش کرد که  نفاق و عدم شفافیت ریشه کن شود؛ باید صریح از دشمنان و فتنه گران اعلام برائت کنیم و وقت برای حل مشکلات مردم بگذاریم.

انتهای

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها