نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1397 - 15:46
به جرأت می توان گفت شعارهای تفرقه برانگیز از سوی برخی افراد در راهپیمایی امروز گچساران را هیچ یک از اصلاح طلبان و اصولگرایان و سایر گروه های سیاسی تایید نمی کنند و می توان گفت فتنه گران همین افرادی هستند که با شعار های خود باعث ایجاد تفرقه در جامعه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب - امروز نهمین روز از دی ماه بعنوان سالروز حماسه ای بزرگ نامگذاری شده است که در سال 88 و در پاسخ به حرمت شکنی و هنجارشکنی کسانی رخ داد که هشت ماه کشور را دچار نا آرامی کردند و فتنه ای بزرگ را به راه انداختند و به گفته مقام معظم رهبری، انقلاب را به لبه پرتگاه بردند.

امروز و در نهمین سالگرد این حماسه بزرگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام گرایشات سیاسی از اصولگرا گرفته تا اصلاحطلب و اعتدالگرایان یک بار دیگر با حضور پرشور خود این حماسه را گرامی داشتند و تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای انقلاب داشتند و بصیرت خود را به رخ نااهلان کشاندند.

از ظهر امروز کلیپی در فضای مجازی استان چرخش داشت که مربوط به راهپیمایی مردم گچساران بود که علاوه بر شعارهایی که علیه سران فتنه می دادند، شعارهایی نیز علیه یکی از شخصیت هایی که حدود دو سال پیش از دنیا رفته اند، سر داده شده است.

همانطور که گفته شد تکلیف سران فتنه برای همگان مشخص است، اما سردادن شعارهایی که در شرایط فعلی جامعه باعث ایجاد نفاق و تفرقه در کشور شده به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.

هیچ کس با هر گرایشی موافق سر دادن این شعار در چنین مراسماتی نیست و بالطبع چنین اقدامی از هر لحاظ محکوم خواهد بود و بی شک باید مسئولین مربوطه پاسخگو باشند.

به جرأت می توان گفت این اقدام تفرقه برانگیز از  سوی برخی افراد را هیچ یک از گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و سایر گروه های سیاسی تایید نمی کنند و می توان گفت فتنه گران همین افرادی هستند که با شعار های خود تفرقه را در جامعه ایجاد می کنند.

جامعه اسلامی هیچ گاه نه موافق افراط بوده است و نه تفریط، بدون شک چنین رویکردی باطل است و چنین افرادی با چنین شعارهایی باعث ایجاد جو مسموم در جامعه می شوند.

همیشه دشمن در چنین روزهایی در کمین نشسته و همانند لاشخور منتظر رسیدن لقمه ای خوشمزه برای استفاده علیه کشور است و این اقدام یکی از همان کارهایی است که بی صبرانه منتظرش هستند.

چنین رویکردی تنها باعث ایجاد انشقاق میان افراد مختلف جامعه خواهد شد، بی شک هر شخصی در هر جایگاهی حق ندارد به اتحاد جامعه اسلامی لطمه وارد کند.

هرچند در برخی خبرها آمده است که مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دادن چنین شعاری توسط این فرد اظهار بی اطلاعی کرده اند.

بنابراین باید مراقبت بیشتری صورت گیرد تا دشمن نتواند با عدم تدبیر برخی افراد، حماسه های بزرگی که مردم خلق می کنند را به نفع خود مصادره کند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

هدف تخریب تاجگردون و فتنه انگیزی جدیده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها