نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1397 - 14:08
امام جمعه گچساران گفت: افرادي در درون كشور براي برون از كشور در حال فعاليت هستندو اين افراد همان مسووليت ناپذير و شيفتگان بيرون از از كشور هستند که اين بدان معنا است كه بايد حواسمان جمع باشد و دشمنان را بشناسيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام سيد امين الله حجازي،امام جمعهی گچساران ظهر امروز در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت نمازگزاران به به رعایت تقواي الهي اظهار كرد:مناسبت هاي مهمي در كشور برگزار شد كه مي توان به مناسبت اجلاس وحدت اسلامي كه در تهران نام برد كه اين اجلاس بسيار مهم و حائز اهميت است و دنياي شرك و نفاق از اين اجلاس بسيار در رعب و وحشت هستند.

وي افزود: غده سرطاني عالم اسلام و رژيم غير قانوني اسرائيل و دولت بزرگ طلب عالم كه انتظار دارد عالم همه برده او شود و با اين همه منم و منم هايي كه مي كند اما در رعب و وحشت قرار گرفته است و مخصوصا براي دوام رژيم جعلي اسرائيل در رعب و وحشت است.

حجازي با بيان اينكه اين اجلاسيه ها كه عالم اسلام و مسلمين را بيشتر متوجه خود مي كند، افزود: اين اجلاسيه ها بيشتر چشم بصيرتش را باز مي كند كه مشاهده كنيد در عالم مخصوصا در منطقه خاورميانه چه خبر است مردم بيدار و متوجه مي شوند و خطرات را احساس و اميد به آينده را از آن خود مي كنند و به آينده اميدوار مي شوند، اين موارد براي دشمن گران تمام مي شود.

خطيب جمعه گچساران تصریح كرد: لذا بايد تلاش كنيم حقايق را براي مردم بازگو كنيم و بدانند كه دشمن بسيار لرزه و ضعيف است و مانند كسي است كه در آب در حال غرق شدن است و به هر چيزي چنگ مي زند.

امام جمعه گچساران بابيان اينكه به بهانه هاي مختلف دشمن از برون كشور تلاش مي كنند به درون كشور راه پيدا كند، گفت: هم نسبت به ضعف دشمن نكاتي را از بيانات رهبري در اين باره بيان مي شود، و رهبري فرموده اند، برخي ها هنوز شيفته دشمن هستند.

وي اظهار كرد: مقام معظم رهبري بيان كردند، اسرائيل بسيار ضعيف تر از گذشته است در جنگ 33 روزه با حزب الله توانست مقاومت كند و بعد شكست خورد و حتي 22 روز در مقابل فلسطيني ها مقاومت كرد و بعد هم شكست خورد .

حجازي با بيان اينكه آمريكا عنوان كرده اگر خطري من را تهديد كند مسلما اين خطر از ايران است، تصريح كرد: يك زماني اسرائيلي ها از آمريكا خواهش كرده بود كه در يك زمان با ايران وارد جنگ شويد رسما به صورت نظامي و علني.

امام جمعه گچساران با بيان اينكه امریکایی ها گفتند ما براي شما مي ترسيم چرا كه اگر به ايران حمله كنيد، حزب الله شما را از پاي در خواهد آورد .

وي با بيان اينكه اسرائيلي ها بيان كردند كه 3 روز به ما زمان بدهيد تا طومار حزب الله را به كلي در هم پيچانده و به كلي حزب الله را ريشه كن مي كنيم و بعد شما به ايران حمله كنيد، افزود: اين جنگ با حزب الله شروع شد و از 3 روز به بيش از چندين روز طول كشيد و اين بدبخت ها خودشان التماس كردند تا اين جنگ به آتش بس خاتمه يابد.

حجازي اظهار كرد: جنگ حزب الله با اسرائيلي 33 روز به طول انجاميد و اسرائيلي ها با ذلت شكست خوردند و در برابر اين جنگ نتوانستند دوام بياورند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه ايناها مي خواستند 3 روزه حزب الله را از بين ببرند و بعد 22 در روز در مقابل فلسطيني ها و بعد 8 روز در مقابل عزه نتوانستتند مقاومت كنند و با شكست مواجه شدند، بيان كرد: رهبري فرمودند، بدانيد كه اسرائيل بسيار ضعيف است.

حجازي با اشاره به ديگر فرمايشات رهبري مبني بر اينكه تا 25 سال آينده در عالم كشوري به نام اسرائيل وجود نخواهد داشت، اظهار كرد: به وضوح مشاهده مي شود كه انشالله در كمتر از 25 سال آينده اين كشور نابود خواهد شد.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به ديگر فرمايشات رهبري عنوان كرد: آقا فرموده اند است، آمريكا به وضوح در منطقه خاورميانه از 10 سال قبل ضعيف تر است. بدانيد كه دشمن روز به روز ضعيف تر خواهد شد به اين معنا كه اين دستان را در داخل كشور و اين افراد نادان را كوتاه كنيم.

وي با بيان اينكه چهل سال آمريكا تلاش كرد تا نظام جمهوري اسلامي به كلي وجود نداشته باشد ، افزود: آمريكا در اين چند سال در كجا كوتاهي كرد.

حجازي با اشاره به ديدار هنرمندان با رهبري خاطرنشان كرد: رهبري فرمودند، جنگ نرم همه جانبه دشمن امروز قابل انكار نيست اما با عين حال برخي ها آن را انكار مي كنند.

وي ادامه داد: بارها آقا در اين چند سال فرموده اند، همجمه فرهنگي و شبيه خون اما برخي ها مي گفتند نه خبري نيست بله در فتنه 88 هم همچنين خيانتي از سوي دشمنان در كشور به وجودآمد كه باز هم برخي ها گفتند نه خبري نيست هنوز هم برخي ها مي گويند نه خبري نيست .

امام جمعه گچساران با بيان اينكه هستند كساني كه آشكارا و به صراحت در مقابل دشمن سخن نمي گويند، اظهار كرد: اگر كسي كاسه اي زير نيم كاسه اش نباشه سريع و شفاف سخن مي گويند.

حجازي ادامه داد: رهبري فرمودند، برخي ها اين مسئله را انكار مي كنند كه اين خود بخشي از جنگ نرم است . با اين انكار كردن ها يعني اينكه نيروي هاي پياده دشمن دردرون كشور هستند و لازم است كه بايد حواسمان جمع باشد.

وي اظهار كرد: در اين جنگ هنرمندان و و اهالي فكر و نظر در حكم نيروهاي مسلح در جنگ سخت هستند يعني آن كه كساني كه نظر دارد و اهالي حوزه، دانشگاه، معلم و هر فرهيخته اي و هر مومني استانداري، فرمانداري و يا امام جمعه بايد سريع و آشكار نظر دهندو تلاش كند.

حجازي ادامه داد: رهبري فرموده است، برخي ها بي تفاوت در برابر اين حوادث مي گذرند و هيچ گاه اين افراد در فضاهاي مجازي يا سخنراني ها فتنه و كينه دشمن را بررسي نكرده اند. امام جمعه گچساران با بيان اينكه افرادي كه در درون كشور براي برون از كشور در حال فعاليت هستند، گفت: رهبري بيان نموده است، اين افراد مسووليت ناپذير و شيفتگان بيرون از كشور هستند. اين بدان معنا است كه بايد حواسمان جمع باشد و دشمنان را بشناسيد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها